This profile has been claimed by the business owner or representative.
901 Yamato Rd, Ste 100, Boca Raton, FL, 33431, United States
Get directionsI'm calling and never answer my phone calls I don't know why is more then 30 min waiting
Business response:
Hi ******,We apologize for the inconvenience caused by the long wait time you experienced while on hold with our customer service team. We understand how frustrating this must have been for you, and we value your time. This should not have happened, and we are sorry for any inconvenience caused. If you need further assistance, please don't hesitate to contact us via email at ***************************************.
Worst company ever. They tell you that the wait time is 30 minutes when you call customer service and two hours later you will still be waiting. But you do not have any choice but to sit on hold because you need help. They do not have service providers in the area and it takes weeks for them to get anything fixed. Just save your money and go somewhere else. **************** can never help when they finally do pick up. Scam artist.
Business response:
********************,Thank you for bringing this to our attention. Were sorry you had a bad experience. Well strive to do better.Regards,ARW Home
They are awful. Been waiting for 3 months for my refrigerator to be fixed. I paid already for the contractors to come out before they actually. Now, they are giving me the run around about my check.They have the worst customer service ever!!
Business response:
Hello ******, Thank you for providing us with your feedback. We have reviewed your account and found that there were delays with the parts order,which were necessary to complete the repair of your refrigerator. These delays were out of the control of our service technicians, and we apologize for any inconvenience caused to you. We see that you recently accepted the ** (Buy Out)option on 2/13, and we have expedited it for you. Check # **** is being mailed out today, and you should expect to receive it in your mailbox in 5 to ... read more
I had the worst experience ever with ARW after my initial contact. I was told that I would have 30 days to cancel for a full refund and they would send me the information in the mail so that I could review it. I have some vision issues and, in order to read tiny print, I require paper, not an email attachment. After realizing I was not going to receive the policy in the mail to review, I realize that it was close to time to cancel. I attempted to cancel at 28 days but it was the weekend, and they cannot take cancellations ov... read more
Business response:
Hello ********,We apologize for the inconvenience you have experienced. We are currently investigating the matter to ensure that we promptly address any issues that *** have arisen. We are committed to providing exceptional customer service during every interaction with our clients. Regarding your request to cancel, we have thoroughly reviewed our records and found no evidence of you calling before the 30-day period for a full refund. Therefore,only your last payment was refunded. We hope that this clarifies the situation.S... read more
Takes for ever to get someone to help you.along with the cost of the deductible about to double.
********. We originally went with them since we received a credit in our closing for a home warranty company. The next year we decided not to use them. We got no correspondence of a renewal from them and they charged our credit card for the full year! I called and asked for a refund and the guy kept trying to upsale us. I finally had to get my husband on the phone so hed take no for an answer. Then he tells us, we still have to pay the full month! They charged us on **** and we could not call until that Monday ****. Its not ... read more
Started service and filed a claim for a heater unit in the first month i had them. the claim sat untouched for 3 days so i asked to cancel, ***** from customer service refused to cancel, he kept explaining how great their service was and I literally asked him to cancel my service nearly 40 times in the hour long conversation. I had to call back to get someone that would cancel. They also will not refund my monthly fee even thou I had them for only a week and never used their service.
Business response:
Hello ****,Thank you for providing us with your feedback.Our team is always working to provide the best possible service. After reviewing your account, we have determined that it has been canceled, and your bank has processed your refund. We are sorry to see you go, but we completely understand.Sincerely,ARW Home
Horrible and untrustworthy I called to cancel warranty last month and I was told that I would be refunded this month.,so l called and was told I wasnt getting the refund. Livid!!!I heard so many horrible things which is why I closed the account. ****** learned
Business response:
Hi *****,Thank you for providing your feedback. We understand that you were hoping to receive a refund, but we would like to remind you that our program's terms and conditions indicate that you are not eligible for one, as explained by our representative. When you signed up for our services, we sent you the program's information and asked that you review the terms and conditions to ensure a clear understanding of the program. We understand that reviewing terms and conditions may not always be a priority,but we strive to make... read more
The company does not respond to calls. I called and had a 10-minute wait after waiting 15 minutes, a new message saying there is a 15 minute, after another 15 minutes I was told the wait time is 20 minutes, after waiting 37 minutes, a new message, wait time is now 25 minutes. I was going to talk about purchasing a home warranty, but if this is how they treat customers I am out. Very poor customer service.
Business response:
Thank you for your feedback, ****. We apologize for the extended wait time you experienced while attempting to speak with one of our customer service representatives. Our ultimate objective is to assist our customers as quickly as possible, and we are constantly striving to improve our processes to make them more efficient.Sincerely,ARW Home
ARW Home has a 3.5 star rating with 2,831 reviews.
ARW Home is open now. It is open 24/7.