This profile has been claimed by the business owner or representative.
901 Yamato Rd, Ste 100, Boca Raton, FL, 33431, United States
Get directionsI have NEVER been so angry in my life! I've had this policy for over a year and never filed a claim. 1st thing is that our payment increased twice in the last 18 months. I turned in a claim last week for refrigerator repair. I was first told that they would give me a "buy out" of $1,400. Then changed that to we'll send a serviceman. 2 days went by without a word. I called just now and was told they couldn't fix it and would give me a buy out of $350!! Plus the $125 service call fee. NO ONE even came to look at the refrigerat... read more
Business response:
Hello *****, we have received your review and tried to contact you to discuss our findings. We understand that you are frustrated with the recent price increase, but please keep in mind that it is due to the current economy. Our investigation has shown that the best solution, considering the limit of liability on your plan, was to provide you with a cashout offer. We have reviewed the recorded calls and could not find any evidence of a $1400 cashout offer. However, we did hear you telling our agent that you had the Declarati... read more
Its a joke people cancel mine its worthless company wont except their insurance good luck
Business response:
Dear ******, Thank you for your feedback. We have looked into your claim and found that in order for us to process a reimbursement, we require a detailed invoice along with the cause of failure. Unfortunately, the handwritten letter on the business letterhead that you provided is not sufficient for us to approve your reimbursement request. We kindly request that you provide us with the business invoice that shows the repairs completed, cost breakdown, and the cause of failure, along with the date of repair. Our authorizat... read more
Company is a *****. Was charged over 200 dollars for service never received. Would not refund money and we still had to repair the issue ourselves. Plan on spending hours on hold ,no texts, emails,or call backs as promised. Lies and headaches are all you'll get with ARW.
Business response:
*****, we apologize for the inconvenience caused by our service and understand that you are unhappy with it. We have investigated the matter and discovered that you resolved the issue before our technician arrived and did not inform us to close the claim. If we had been notified, we would have closed the claim and reimbursed the $125 trade service fee you paid. Also, if you had informed us that you resolved the issue on your own, we could have reviewed your claim for possible reimbursement. We appreciate your time and wish y... read more
Company is a fraud. Was charged over 200 dollars for service never received. Would not refund money and we still had to repair the issue ourselves. Plan on spending hours on hold ,no texts, emails,or call backs as promised. Lies and headaches are all you'll get with ARW.
I am very dissatisfied with the service. ************** was great that they sent, however no one from ARW would answer when called about the alloted amount allowed. Then waiting on hold for 20 minutes, when told that my wait time would be 25 minutes, and was disconnected. This happened 3 times at the 20 minute **** each time. Unable to check the status of a claim until it's after hours when obviously no one will be able to answer. My husband is a 100% disabled medically retired Marine with cancer. His body can't regulate his... read more
Horrible customer service, I have been waiting over 2 weeks for my claim to be resolved!! Plumber came 3/20/24 told me Water heater needs to be replaced, and electrical breaker needed to be shut off (no cold water) it is currently 3/26/24 and I just called Plumber directly and was told ARW wanted a better price on water heater!Too expensive for them, yet my family of 6 (4 kids) should wait more time so ARW can save a couple dollars!! Dont fall for there promises, honestly expected better for the price they charge monthly!! E... read more
Business response:
*******, we apologize for the negative experience you had. We hope the buyout check you'll receive will help improve things.
What a costly mistake to contract with this company. After years of paying a Platinum package I've come to find out the fine print (not disclosed up front) limits the coverage to a maximum of $300 dollars on the IMPORTANT items!!! AND then they claimed to be paying the technician $300 so I was only entitled to an additional $100 for my years as a loyal customer...! The fee to the technician was more expensive than that.All of this after HOURS on the phone and speaking with several reps, since NONE of them seemed to know what... read more
Business response:
****, thank you for your feedback. We want to assure you that the terms and conditions of the program are included with the communications we send out when you start the plan. Additionally, we advise you to review the plan, including the Limits of Liability, within 30 days of the plans purchase to ensure that it is suitable for you. If you decide to cancel within the 30-day period, you will receive a full refund. We are currently investigating the situation with your claim, and as soon as we have all the information, we wil... read more
The worst warranty company that I have ever dealt with. Just go to the ** B and read the complaints before you deal with them
Business response:
*****,we're sorry to hear that you didn't get the result you were hoping for we take pride in our services, and we apologize for not meeting your expectations.
RUNNNNN!!! This company is the worst and I would not recommend them to anyone. We started with this company in 2018. Should have known not to conitnue when we everytime we put in a claim there was some reason it wouldn't qualify to be fixed. They fixed a garbage disposal and a snaked a drain and that was all we had used them for from 2018 up until 2023. We even got the electronics policy but of course when our tv didn't work we were told it wasn't a flat screen that qualified for servicing. Fast forward to 2023 our refrigera... read more
Business response:
Thank you for your feedback, April. We have investigated your complaint and found that several claims have been made since you joined ARW Home. We have also found that several of these claims were paid or resolved according to the terms and conditions of your plan. We would like to remind you that on November 29th, 2022, you were upgraded to our Total *** plan, our highest-tier plan. This upgrade took effect on December 29th, 2022, so your plumbing claim was paid at the highest level. We apologize for the inconvenience cause... read more
ARW Home has a 3.5 star rating with 2,831 reviews.
ARW Home is open now. It is open 24/7.