ARW Home's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

ARW Home

3.5

About this business

Location details

901 Yamato Rd, Ste 100, Boca Raton, FL, 33431, United States

Get directions
3.52,831 reviews
Select a rating
Sherri M's profile image
Sherri M 
2 years ago

I have been with ARW for 2 years. I have recently had a horrible experience with a claim for my Samsung ice maker. My original claim for this was in October of 2023. The technician came out and twice within a 2 month period to basically put a band aid on my ice maker. It was never repaired properly because it continued to leak and freeze over, making it inoperable. I filed another claim on February 9, 2024 for this same problem and was charged another $75 because it was past the time allowed for a follow up. A technician cam... read more

Business response:

******, thank you for reaching out to us regarding your claim experience. We have reviewed your claim and found that you accepted the buyout as the repairs exceeded the remaining limit of liability available for this item. We understand that the outcome was different from what you were hoping for. Still, we provide the plan information, which includes the limits of liability for the items covered, so that you have this information to review as you open claims. We also offer the plan terms and conditions, which state that rep... read more

Linda J's profile image
Linda J 
2 years ago

I have been trying to get my refrigerator repaired since January 15. Three different repair persons have been here and none of them have been able to repair the refrigerator. I do not understand why. If they can not repair it, it seems to me they should replace it. Why do j pay for a warranty if it does not back its warranty? 

Business response:

Hello *****, thank you for your feedback regarding your claim. Our primary aim is to repair your issue as soon as possible. We have been actively working on your claim and have submitted an escalation to our claims department to get information about the technician's findings, which will help us determine the next steps. Previously, we tried to reach you regarding the update on your claim, but we were unable to connect. Please feel free to contact our claims team at ************** if you have any questions or concerns regar... read more

Robin B's profile image
Robin B 
2 years ago

They are not honoring contract as i paid for. Hard to deal with and get reimbursed 

Business response:

Thank you for taking the time to rate our services positively. However, after searching our records, we could not find any account linked to your details. We kindly request you to contact us at ************** to confirm if you are an active client. This will enable us to assist you further regarding your feedback. 

Shaela L's profile image
Shaela L 
2 years ago

My experience with them has been terribly sad. Ive been attempting to get work done on my kitchen sink and they dont accomplish anything and theyre constantly charging my account, when Ive been waiting 3mths for work to be done. 

Business response:

******, we have carefully reviewed your feedback and noticed that there might be some confusion regarding the information you have provided. You mentioned waiting for three months for the work to be done, but we have no record of an account associated with your information, and we have not experienced any delays like the one you mentioned. It's possible that this review is intended for another business. We kindly request you to contact us at ************** so we can discuss this matter further as we believe that there might ... read more

Kathleen S's profile image
Kathleen S 
2 years ago

All three claims were thrown back on me. They couldn't find a service . I can't get online to check anything out and cs claim they sent text messages I never received. Very disappointed. 

Business response:

********, thank you for your feedback. We want you to know that we are currently investigating the matter you have reported and will be following up with you soon to discuss your situation. We sincerely apologize for any inconvenience caused and are committed to finding a solution that will turn this situation around for you. 

Betty T's profile image
Betty T 
2 years ago

Not happy at all with ARW. Paid claim on furnace at only a fraction of what the new unit cost. Would not pay on a/c replacement at all. Contractors who did the work were great I had to contact the contractor. ARW said they could not locate one.Every time I dealt with ARW, it turned into a headache. My experience with them, maybe yours will be more positive. 

Business response:

*****, we understand that you are dissatisfied with the outcome of your claim. However, we followed the terms and conditions of the plan. 

Psw p's profile image
Psw p 
2 years ago

Horrible. I needed to cancel my account, but you cannot do so online. There is literally NO email address for them to send the cancellation letter, either. They of course have it set up to where you HAVE to call them. Which, yep, every time you call there is a long wait. DO NOT fall for this company and the trap they have set for unsuspecting poor customers.... 

Business response:

Hi *******,Thank you for contacting us. A customer service representative will be in touch shortly to assist with your request. 

Rocky L's profile image
Rocky L 
2 years ago

They take your money and never call back. This company is defrauding the public 

Business response:

****** we do not show you as an active or previous ARW home client. 

Karen S's profile image
Karen S 
2 years ago

Scammy. They won't let you see a copy of the detailed contract with the rules of what they cover, when coverage starts for each category/class of item, and exceptions, unless you pay and sign up first. This is outrageous. I will never sign a contract for something without knowing what I am buying. I don't know of any lawyer that would advise signing a contract without reading it. 

Business response:

Thanks for your feedback, *****. The information can be found on our website at*********************************************************; 

Frequently asked questions about ARW Home

How is ARW Home rated?

ARW Home has a 3.5 star rating with 2,831 reviews. 

When is ARW Home open?

ARW Home is open now. It is open 24/7.