ARW Home's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

ARW Home

3.5

About this business

Location details

901 Yamato Rd, Ste 100, Boca Raton, FL, 33431, United States

Get directions
3.52,831 reviews
Select a rating
DH M's profile image
DH M 
2 years ago

We live in a metro area of ******* people. Two days before Christmas, our hot water heater ***** a leak and water was shooting everywhere. We called ARW and they said they would locate a plumber and send him right out. We heard nothing. A few hours later we called again and they said they were working on locating a plumber in our city that can work on residential water systems. (I assume 99% of plumbers can do that?) The next day went by and no call. Christmas arrived, and no call. Finally, a full week after the leak was dis... read more

Business response:

Good morning ****************,We apologize for the delays in resolving your claim. One of our claims managers will be reaching out to you today to assist with this claim.Regards,ARW Home 

Tanasha Q's profile image
Tanasha Q 
2 years ago

IF I could give 0 stars I would. ARW IS A SCAM THEY STEAL MONEY FROM THE ELDERLY-THEY NEVER ***********. I FILED A CLAIM AT THE BEGGING OF NOVEMBER 2023 ABOUT MY STOVE AND IT IS STILL BROKE NO ONE HAS REACHED OUT TO ME-IVE ALWAYS CALLED TO FIND OUT THE STATUS.NO RESPONSE, BUT THEY GET THEIR MONEY FAITHFULLY EVERY MONTH. I HOPE THIS COMPANY GETS SHUT DOWN. DO NOT USE THIS COMPANY EVER FOR HOME WARRANTY 

Business response:

Good morning, *******,We have checked our records, and it seems that we do not have any account under your name, zip code or email address. If you have an ARW Home account, please send us your account number along with the property address, the name the property is listed under and the phone number we have on file. You can email us at **************************************** This will help us assist you better.Regards,ARW Home 

Jackie P's profile image
Jackie P 
2 years ago

I have been leaving messages for two weeks to cancel the account. When I finally reached a live person yesterday, he claimed he could not cancel the account since he did not set it up. Sounds bogus. I requested to speak with a manager, but he kept forwarding me to a loop message that kept extending the estimated wait time, and no one ever answers. I dont want another payment taken from my account for this unrepeatable company! 

Sh A's profile image
Sh A 
2 years ago

They are not a trustable home warranty if you see their signature on the contract when you purchase a new home! Customer service is not good at all specifically in CA as their office is in East Coast, and they are 3 hours a head. Also always they try to find even any not logical reason to not cover your broken things as they did for me! 

Business response:

Hello *******, Thank you for submitting a review. We have carefully reviewed your account and found that your claim was denied due to pre-existing issues and lack of maintenance as noted in the home inspection report. Additionally, rust was observed in the Home Inspection Report, which is not covered in the first 60 days. We did ask for proof of servicing after the inspection, but it seems that none was available. Please review sections D and E of the plan's terms and conditions for further details: D. The furnace showed vi... read more

Minell H's profile image
Minell H 
2 years ago

This company is a scam. It has been 34 days since I filed and still no service. They take money out of my account every month. I have lost ******* from a tenant because the work on mu plumbing and electric was not completed. The money for the work was taken out 11/2/23. Today is 12/6/23 and still no service nor have I heard from a provider. I have called numerous times and finally I found my own provider because I need to get the townhouse repaired. I was told I can't get a refund for the insurance even thou they didn't hono... read more

Business response:

Hello Minell,Thank you for providing us with your feedback. After conducting a thorough investigation, we have identified the issues that led to the delays and shortcomings in meeting your needs. We understand that we fell short of your expectations, and we would like to apologize for the inconvenience caused.We acknowledge that we attempted to address the issue on December 6th by reaching out to you. However, we understand that you no longer wished to continue with our services. Therefore, we have refunded the two *********... read more

Jacquelyne S's profile image
Jacquelyne S 
2 years ago

ARW without authorization deducted $229.88 from my checking account. I am set-up to receive quarterly invoices...I either mail or make my payment online. Last quarter the representative entered my debit card information in their system and this quarter they decided it was okay to deduct payment. Definitely fraud to deduct a payment without authorization. I called and finally got through to someone...I gave her all my information and I was disconnected before I could get a confirmation number. 

Business response:

Hello **********,Thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the unfortunate experience you describe above. We will use your feedback to improve our business processes.Sincerely,ARW Home 

Christine C's profile image
Christine C 
2 years ago

I'm a very unhappy customer! First ********************** was supposed to assign me someone for my plumbing within 48 hours! ****, that DID NOT HAPPEN! I had to find my own plumber with a promise of a full 100% guaranteed reimbursement! AND THAT DID NOT HAPPEN EITHER!! They only reimbursed me $300.00 of the $456.00 I had to spend! When I called about this the lady told me that under their ''TERMS AND CONDITIONS'' that's all that they are required to give me!! WHAT??? To me ARW broke their terms and conditions when I had to f... read more

Business response:

Hello *********,We're sorry to hear that you weren't satisfied with the reimbursement offered. The amount reimbursed is the total limit of liability for the repair you submitted. Please refer to the Declaration of Coverage page that was provided to you when you started the coverage. We now offer plans with much higher limits of liability. For further information, please feel free to visit our website at ARWHome.com or reach out to us at **************************************** Although we're sorry that we didn't meet your ex... read more

Michael R's profile image
Michael R 
2 years ago

ARW Rep quoted mea monthly price of $59. yet nowsudde lying it is $85. He lied. I amnowattempti go ***** due this lie. On hold for 20minutes but it says I have minute wait. wait. 

Business response:

Hello ******************, Upon reviewing your account, we found that you were in fact charged only $59.99, which was the same amount agreed during the initial sales call. We understand that by the time you received the declaration of coverage the price reflected was higher, which is by design and handled the same way for any of our new customers. Please understand that we are required to display the regular price for each one of the policies that we send out, however our system tracks all promotions and/or discounts given t... read more

Angela R's profile image
Angela R 
2 years ago

They are terrible. Whenever I call I always hear that my wait time will be 10 minutes and is always longer then that, like ***** minutes. Do not get involved with them. I have been waiting since November 11 for my premium refund and this is the 18th. 

Business response:

Hello ******, Thank you for contacting us. We received your request to cancel your account on November 13, 2023. We are currently processing your refund of $45.99 and it should be credited to your account within 3 to 5 business days, depending on your financial institution. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to let us know. Best Wishes, ARW Home 

Frequently asked questions about ARW Home

How is ARW Home rated?

ARW Home has a 3.5 star rating with 2,831 reviews. 

When is ARW Home open?

ARW Home is open now. It is open 24/7.