This profile has been claimed by the business owner or representative.
1708 S 5th St, St Charles, MO, 63303, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 2:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Scammers. I was in a weak place mentally and fell for the car warranty scam. I should have known better when they went from a downpayment of 300 dollars down to 100 as a student discount, without having any proof of my student status. Dumb of me, but oh well. I had to order a new debit card and after arguing with someone at Eleras for about 10 minutes - he would not take 'no' for an answer - he hung up on me. I called back and the main operator said it looks like it was cancelled and the full refund will be processed and arr... read more
Business response:
Hello *******, I apologize for you not receiving your email confirmation typically this is not an issue. The email confirmation is sent out within 24 hours of the down payment being collected. Perhaps there was a data entry error and the representative that assisted you got your email address wrong. As far as the down payment dropping from $300 to $100. The coverage plans are designed to help people on a budget. That said, we offer payment options to fit most all budgets, and we try to implement savings for students, seniors... read more
Its a scam. Paying for something I didnt sign up for. And I really dont have the money for it. I just want to let people know how I feel about it. Ive tried calling and no one answers. I just want to cancel the ****** thing.
Business response:
Hello ****** ** appears you called us on 5/13/2022 to setup coverage on your 2017 ***** Cruze. We also reached out to you multiple times via text and phone calls due to non payment starting in June. Most of our policy holders do not want to find out their coverage was canceled due to non payment, when they are standing in the repair shop needing a repair done on their vehicle. Please contact us if you have further questions.
BIGGEST SCAM OF ALL!!!!!!!! I wish I did my research before calling because then I'd still have $249.00 in my pocket still. But tried calling back to cancel my platinum coverage but they were closed already. Then called back on the pink slip because it says closes at 7pm and it already said closed to call back tomorrow / Monday. They really know how to ******* people into this warranty thing, but honestly do your research before accepting please. Will be calling tomorrow to get my refund.
Business response:
Hello ******. Our Services are not a scam. Our services protect vehicle owners from paying out of pocket for unexpected/expensive repairs on their vehicle. Our customer service department closes at 5pm cst and our sales/coverage activation department is available until 7pm cst Monday - Friday. It appears your coverage plan was canceled on June 21, 2022. Please give us a call with any questions you have.
They scammed my 89 year old mother Into giving her a credit card by lying to her and telling her she HAD to pay for this for her brand new lease car on warranty. It just happened so Im working on making sure the company cancelled the charge of $380 as asked and we are going to block this company on her credit cards. Shame on these people. Trying to scam little old ladies!
It is the biggest scam out there. Why can these people be out there taking money from people who really do work
Business response:
To whom this may concern. We provide vehicle protection contracts for vehicles that are outside of factory coverage. If you would like to be removed from our mailing list, please provide us with your mailer ID# and we will have you removed. Thank you
They talked my father into a $2K warranty for a KEY FOB replacement. My dad and I called and talked to ****** on 3/29/22 to cancel this bogus warranty and this was by far the worst customer service experience I have ever had or witnessed. **** talked down to me and my dad..even suggesting that my dad was only doing this because I told him to. My elderly father told **** numerous times that he no longer wanted the warranty and after me being completely irate with **** he agreed to cancel the warranty. After being put on hold ... read more
We received a letter from Buick stating our 3 year /36K mile coverage was about to expire. The letterhead looked like it was official, so we called to extend our coverage. I took the car into Buick for it's standard oil change and tire rotation and the Service Rep to me that our car have a 96 Month /100K warranty on it with a zero deductible, so they would look everything over. I called Eleras Group yesterday to cancel our platinum coverage as I felt we were mislead by the advertisement they sent to our house, and it was lik... read more
FINALLY ******* took me off of their annoying mailing list. I hope. I called and she said she would. No company address on letter - suspicious. 4/19/22.
A scam company, They target the elderly, they talk real fast with there selling pitch, & in doing so the person gets confused. They say they are AAA ACCRETED, which is a lie. Trying to cancel & be refunded is a joke, they just keep talking over you, Be Firm & cancel!!
eleras group has a 2.2 star rating with 753 reviews.
eleras group is open now. It will close at 7:00 p.m.