This profile has been claimed by the business owner or representative.
1734 E Innovation Park Dr, Oro Valley, AZ, 85755, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sun | 12:00 p.m. to 5:00 p.m. |
This community is amazing and team here is wonderful!! Every time I come to this community I am blown away with the love and kindness in the building
Business response:
Hi Lori! It's fantastic to hear that you feel the love and kindness in our community. We're thrilled to have such a positive impact on your visits. Thank you for sharing your wonderful experience!
The good: A beautiful facility with great people working in the Enliven memory care unit. Excellent meals and nice, spacious enough private rooms. The bad: I paid for 1 1/2 months for a vacant unit to ensure my spouse would have a "room at the inn" one day. Paid the $5K initiation fee to secure a spot. But.... after a month and a half I was told she would either be evicted or I had to retain additional, outside care at double their already "generous" monthly rate. Why? "We are not equipped to provide care for your spou... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your feedback. We truly appreciate your kind words about our Enliven memory care team, our culinary offerings, and the quality of our accommodations. It means a great deal to our staff who work with dedication and compassion each day. We’re very sorry that your experience did not fully meet expectations, especially during such a meaningful and emotional time. We understand how difficult navigating Alzheimer’s care can be, and we recognize the importance of clarity and trust in that jour... read more
Everything ! Love this place and the people that run it!! Also the people there! So friendly. Lots of classes, activities and entertainment! Their gourmet breakfast and dinner menus change often and are outstanding. So Happy to be here. Cheers, Diane Peterson
Business response:
Hi Diane, it's fantastic to hear how much you're enjoying the community vibe and our ever-changing gourmet menus! We love providing a variety of classes, activities, and entertainment for our residents. Your happiness is what makes it all worthwhile. Cheers right back at you!
A great place for Ma and Pa. They get three meals a day that are as far as I'm told the best they ever had! Amazing apartment layouts, casitas in the back, and an amazing swimming pool. There is also activities that they participate in daily. Lots of great stuff coming out of All Seasons. THANK YOU ALL SEASONS STAFF!
Business response:
Hi Shayne thanks for reviewing us! We're happy to know that your Ma and Pa had a great experience at our community. We appreciate your valued feedback.
All Seasons is a place to avoid! They raised the rent $1500 in one month! They said their points system had changed - this industry is totally unregulated. My mother was outright denied by one caregiver to walk her to an appointment, which was one of her duties. The rent was higher because her unit was closer to the elevator, which they claimed was an ADA unit, but wasn't. Don't move there, you'll be sorry you did.
Business response:
Thank you for sharing your feedback, Dave. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we understand that changes in monthly costs can be frustrating. For clarity, our residence rates are based on factors such as apartment style and location, and pricing is disclosed and reviewed with residents and families prior to move-in. Care and service charges are separate and are based on an individual's assessed needs. Because those needs can change over time, periodic reassessments may result in ad... read more
I have a complaint about my deposit. I made my reservation in July 2021. On May 14, 2024, I changed my mind and asked for a refund. I'm still waiting on August 29, 2024. They admitted to a mistake but that didn't help.
Business response:
We understand your frustration regarding the delay in receiving your deposit refund and appreciate your patience throughout this process. The issue originated before our current management team was in place when your deposit was mistakenly applied to another resident's account. Our team has been diligently working with the corporate account and they were able to get your refund check in the mail this very day! If you have not received it in a week, please reach out directly to asov.ed@allseasons.living.com
All Seasons Oro Valley has a 4.8 star rating with 97 reviews.
All Seasons Oro Valley is open now. It will close at 6:00 p.m.