Extra Space Storage's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extra Space Storage

4.9

About this business

Location details

786 Cleveland Ave SW, Atlanta, GA, 30315, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Tue06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Wed06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Thu06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Fri06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sun06:00 a.m. to 10:00 p.m.
4.9758 reviews
Select a rating
Destinie L.'s profile image
Destinie L. 
rating
a year ago

Derrick was amazing. The storage is affordable and secure. I love that it is in a ac controlled environment. 

Business response:

Thanks for the positive feedback, Destinie! We're glad to hear that Derrick provided amazing service and that you find our storage affordable and secure in an AC controlled environment. 

Autrey L.'s profile image
Autrey L. 
rating
a year ago

I went online to purchase my storage unit. It was very easy. The storage was very clean. The next day I got a chance to talk to the manager about the cylinder lock, inwhich they had not drilled the holes for, because the units were brand new. He offered a refund, I said no, I would just like to have a lock. He gave me one and apologized for the inconvenience. Overall customer service was great. 

Business response:

Hi Autrey. Thanks for your review. We are happy to hear you were met with a clean facility. We are glad our manager was able to help in getting you a lock. Please stop by the office or reach out to us at 888-storage if you have any questions! 

Daríus A.'s profile image
Daríus A. 
rating
2 years ago

Checking in was no problem! Place was clean and easy to access. I was told whenever I'm moving out to just pack up and leave the door left up. Unfortunately, it was not mentioned that if I was going to move out in the middle of the month that I needed to let them know 10 days before billing. READ THE RENTAL AGREEMENT because I didn't. Unfortunately sometimes moving is unexpected. I moved out the middle of the month and didn't know that a notice was needed before the billing cycle, therefore I was not refunded for the other h... read more

Business response:

Thank you for sharing your feedback with our team, Daríus. We're sorry you had a negative experience regarding proration and rate increases. Providing quality storage at an affordable price is important to us, and your feedback will be reviewed internally. Please don't hesitate to reach out to us if you would like to discuss your experience further at 888-storage. 

Miller A.'s profile image
Miller A. 
rating
3 years ago

i did a online rental made the payment but was denied access. never got a call from anyway they just took my money i called no one answer. i don't know why it say get access and everything if u do it online but that's not true i was restricted from my own unit i never ever been too i just want a refund i called customer service they say everything on its on they store end just a bad experience i will never rent or recommended this to anyone unless u have money to throw away 

Frequently asked questions about Extra Space Storage

How is Extra Space Storage rated?

Extra Space Storage has a 4.9 star rating with 758 reviews. 

When is Extra Space Storage open?

Extra Space Storage is open now. It will close at 10:00 p.m.