Storage Sense - Hampton Cove's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Storage Sense - Hampton Cove

4.5

About this business

Location details

7250 US-431, Owens Cross Roads, AL, 35763, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Tue06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Wed06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Thu06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Fri06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sun06:00 a.m. to 10:00 p.m.
4.5214 reviews
Select a rating
Roy B.'s profile image
Roy B. 
rating
9 years ago

I have stored my RV at this location for many years. I have to agree with everything that Jill C. said about the prior workers, they were horrible representatives of this business. I know the owner and brought up some of the issues I had with the husband and wife team. He later terminated them and has two new employees there now that are pleasant and professional. I would recommend that you give this business another chance. I have always felt that my RV was safely stored at the facility and the location cannot be beat.... read more

Jack J.'s profile image
Jack J. 
rating
2 months ago

Storage sense on Taylor lane is a joke I have rented at This location for a few years. I was paying 171 a month until I got a rate increase at 248- Hmm goodwill I am in my way cheaper to give it away than pay for things I forgot about. The employees are combative all all of them the 1800 number and store. I guess you get what ya pay for. Good luck prices go up every month and they say it's computer generated. 

Business response:

Hi Jack. We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the rate increase and customer service. Please contact our team directly at info@storageasset.com so we can review your account and discuss this with you further. 

David H.'s profile image
David H. 
rating
2 years ago

Here's what you get with the Hampton Cove Storage Sense. We advised them several times over the years that swallow nests were a problem - no response. They're happy to raise rates every year though! 

Business response:

We regret to hear that you are displeased with your recent experience with us. We would like to understand how we can do better next time. Please reach out to us at info@storageasset.com at your earliest convenience and we will do our best to turn your experience around. 

R N.'s profile image
R N. 
rating
5 years ago

If I could give less stars than one, I would. Used to be owed and managed by a local family. It was sold to Storage "makes no" Sense who gouge their customers. My rent went up $40 per month for no good reason. Because that amount is not inflation. The person that runs it is rude and disrespectful. Their competition is less and has better, cleaner and nicer facilities. Do not waste your money here. The storage beside Storage "makes no" Sense on James Road has 10x20 for $75 per month not $168. The owner is local and n... read more

Business response:

We're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. We'd like the opportunity to discuss this with you. Please reach out to us at info@storageasset.com at your earliest convenience to discuss how we can turn your experience into a positive one. 

Daniel W.'s profile image
Daniel W. 
rating
5 years ago

HORRIBLE - Paige is one of the rudest customer service workers I have ever encountered. She was belittling, unwilling to listen to anyone - and walked out on me. I would never send anyone I cared about to do business here. 

Nicole R.'s profile image
Nicole R. 
rating
5 years ago

We have rented a storage building from the Nance Road location for 3 years. They have had a rate increase yearly with this year's being effective December 7, they are going up $22 more a month which is nuts. I just contacted the worker on location and he could do nothing but listen. I have tried to contact corporate about it also to no avail. I can understand a small increase, however, a 13.5% monthly for a long time customer is not cool! I might have to pay $185 for one month, but I can guarantee you it will not be any... read more

Jill C.'s profile image
Jill C. 
rating
11 years ago

Hampton Cove Self Storage is the worst business we have ever dealt with. Never have we been treated so horrible. The husband and wife team are only the workers, the owner never shows up. He must be running this business as a tax write off. The husband certainly is not there to promote business. We rented a storage unit from Hampton Cove Self Storage for a couple of months. Only dealt with the wife for storage unit. When we closed on our home, we came by that morning to rent a truck. The husband came out and rudely a... read more

Frequently asked questions about Storage Sense - Hampton Cove

How is Storage Sense - Hampton Cove rated?

Storage Sense - Hampton Cove has a 4.5 star rating with 214 reviews. 

When is Storage Sense - Hampton Cove open?

Storage Sense - Hampton Cove is open now. It will close at 10:00 p.m.