This profile has been claimed by the business owner or representative.
| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. |
IDXbv Top-notch quality, quick shipping, very pleased with it.
Disappointing quality, didn’t match the description, regret buying.
Business response:
Josefa Thank you for reviewing us, we will consider it definitely.
IDnpo Great experience, will recommend to friends and family.
Business response:
Roma Thank you for reviewing us, we will consider it definitely.
Product malfunctioned shortly after use, very unhappy.
Business response:
Ashleigh Thank you for reviewing us, we will consider it definitely.
Terrible experience, product arrived damaged, won't buy again.
Business response:
Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue, Eldridge. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. Please get in touch with us on (661) 835-3987 and we'd be happy to help you out.and we'd be happy to help you out.and we'd be happy to help you out.and we'd be happy to help you out.and we'd be happy to help you out.and we'd be happy to help you out.and we'd be happy to help you out.and we'd be happy to help you out.and w... read more
IDdVP Excellent product, fast delivery, will definitely buy again!
Business response:
Jackeline Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
ID6oC Very satisfied, high quality, worth every penny!
Business response:
Leland Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
IDNkJ This purchase has been great. The product is high quality, arrived quickly, and the customer service was outstanding. I would buy again.
Business response:
Dale Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
IDJSA I’m thoroughly impressed with this purchase. The item was as described, the delivery was prompt, and the overall quality was superb.
Business response:
Mona Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Blur has a 3.9 star rating with 2,880 reviews.
Blur is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.