Cherry Hill Towers's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Cherry Hill Towers

3.3

About this business

Location details

2145 NJ-38, Cherry Hill, NJ, 08002, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 5:00 p.m.
SunClosed
3.3274 reviews
Select a rating
Patricia B.'s profile image
Patricia B. 
10 years ago

Reasonable very quiet....granite countertops in kitchen and baths, landscaping and grounds are beautiful as well as the pool. The fitness center needs an upgrade, it has older carpeting, the air conditioning could be higher, and the air is not fresh. They do not have security that monitors the gymn, parking lots and lobbies. It is a secured entrance but I see people wait for a resident to walk in and go in. The elevators are old and do not always smell clean...they are notnot always working so it is a big inconvenience as it... read more

Business response:

Thank you for taking the time to review our community! We will take note to your suggestions and do our best to try and accommodate your requests. We have redone the elevators so the previous issue is gone. We are a gated community, which is a plus to our residents. We have a terrific staff and we are always available to handle any issues that you may have that need to be resolved. 

Sean M.'s profile image
Sean M. 
10 years ago

5 Star Living but without the 5 Star Price! Simply put, can't ask for anything more! Beautiful building and inviting landscaping, awesome amenities, amazing location! Feels more like a luxury condominium! The staff is excellent. Great amenities like Fitness Center, Game Room, Luxury Pool Area, Bocce Court, Putting Green, Tennis Court and BBQ's. Tons of open green space! Each unit features granite kitchen and bathroom countertops. Generous closets. Feels wrong calling it an apartment complex, more like a condo community! Walk... read more

Business response:

Thank you for the lovely review! Our residents are very important to us. We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! 

Abir H.'s profile image
Abir H. 
a year ago

AVOID THIS PROPERTY TLDR: Absolutely do not move in here. My vehicle was stolen from the 2nd floor of the parking garage the day I was moving out, in broad daylight. Terrible ventilation and the amenities look better in the pictures than they really are. I do not think anyone should willingly choose to live at this property. Other than the maintenance guys being chill, the property itself is absolutely a terrible place to live. My last and most recent experience with this place was the day I was moving out, when my car was s... read more

Business response:

Hi Abir, thank you for sharing your experience with us. We're so sorry to hear about the issues you faced with the car theft and the challenges in your apartment. We completely understand how frustrating this must have been and apologize that your time here was filled with these problems. We’re taking your feedback seriously, especially concerning the security, ventilation, and maintenance of the property. We always want to improve and will take this feedback to better our community. 

FabuYas 1.'s profile image
FabuYas 1. 
4 years ago

Unprofessional and Rude Leasing Staff Arrived on time for my 10:30 am appointment. Danielle, from leasing, told me to wait. She then proceeded to engage in a personal conversation with a couple regarding her daughter, and how she wants to start buying records, etc while I stood there waiting... Yes! she had a personal conversation in my presence while I STOOD there waiting. Fortunately, the couple, seeing how unprofessional she was, eventually suggested to her that maybe she should start my appointment. I would not have mind... read more

Business response:

Thank you for taking the time to provide your feedback. We are so sorry about this inconvenience and apologize that your experience was not what you or our staff would have wanted it to be. This issue you mentioned is not taken lightly and we would like to discuss this with you as soon as possible. We will do all that we can to turn your experience around and ensure that you are more than happy going forward. Again, our sincerest apologies that this happened. Please give us a call at your earliest convenience. Thank you kind... read more

Swapnil D.'s profile image
Swapnil D. 
6 years ago

Better to avoid this property. I recently moved here, almost a month now. They told me that the apartment is ready to move in, pay holding fees, security deposit, $65 to get it inspected by “professional” people to “make sure everything is ready to move in”. After a day they said all good, pay this month’s rent and you can move in. All good till now. When I moved in to the apartment, it had major issues. 1. Toilet seat was dirty/messy. 2. Shower curtain rod was broken. 3. Cold water was not coming in toilet. 4. Water flow wa... read more

Deep P.'s profile image
Deep P. 
6 years ago

New Management is not good multiple noise complaints nothing done - still have construction disturbances left packages without notice of delivery. When confronted stated they are not responsible for notifying of packages even though old management did. When confront first they blamed me for not picking it up even though I went 3 times after the delivery date for other packages and this was not given to me. Then shifted blame to its not our responsibility. HOW ABOUT DONT SIGN FOR IT THEN AND HOLD A $300 ITEM WITHOUT NOTICE TO... read more

Resident L.'s profile image
Resident L. 
7 years ago

New Management Sucks! I lived here at Cherry Hill Towers for 5 years, before this new management I loved it here. Now, the property looks dirty,no one answers the phone in office, we are now being charged for garbage removal (which Viking never charges), maintenance is joke, they jacked up the rent for new comers, they are talking removing the gym out of the West building, etc. this new management Aion has zero experience with managing a “luxury” high rise apartment they only have experience with Garden style lower level apa... read more

Kiana S.'s profile image
Kiana S. 
7 years ago

Do Not Recommend At first when we came to the towers the management was extremely helpful and kind. However, after problems with their apartment (completely out of our control), they became frustrating to deal with. We have had an issue with our fridge shutting off, and have lost our food twice because of this (notified management, and never was reimbursed). Maintenance came to our apartment over 5 times for the same issue, always beating around the bush and making it seem like the fridge shutting off was our fault. They hav... read more

sarah b.'s profile image
sarah b. 
7 years ago

Rude management/theft problem I lived here for a few months and had a terrible experience with management. The apartment was ok for a short term, except we had a bug problem. However, there is a problem of theft in the apartment complex and the management won't address it. I had multiple packages stolen from my front door, when the complex guarantees that we would have our packages always delivered to the front desk. I spoke with multiple other residents who said they have had packages stolen, and a member of their maintenan... read more

Frequently asked questions about Cherry Hill Towers

How is Cherry Hill Towers rated?

Cherry Hill Towers has a 3.3 star rating with 274 reviews. 

When is Cherry Hill Towers open?

Cherry Hill Towers is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.