This profile has been claimed by the business owner or representative.
635 South Cumberland Street, Lebanon, TN, 37087, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I Love the New App‼️
Business response:
We greatly appreciate your feedback, thank you!
Easy to use.
I love the service but the app leaves a lot to be desired. There is no way to save your credit card information or your car information. I am thinking of getting rid of the app altogether and doing it online each time. The functionality should be the same without the worry of having another app running in the background.
Business response:
We're so sorry for the frustration. Please try uninstalling and reinstalling the app; if this doesn't work, please visit crackerbarrel.com and click the orange button in the lower right-hand corner to chat with us.
App works great, wish they give app coupons, free drinks or something.
Love my Cracker Barrell it's the Best
great way to order
Useless app, when logging in, I get my greeting followed by an immediate logout.
Business response:
We're so sorry for the trouble, Peyton! Please try uninstalling and reinstalling the app. If that doesn't work, visit crackerbarrel.com and click the orange button in the lower right-hand corner to chat with us, we'd love to help.
The sign-in option for this app is horrible. Every time I open it I have to log in. Then if I want to pay in-store using the app I have to log in again. Which usually takes several tries and opens my browser to the Cracker Barrel website to make me log in. I would rate it 5 stars if it saved my login and/or allowed fingerprint reading, along with not requiring signing in 2 times to open the app and to pay.
Business response:
We're so sorry for the frustration, Jon. Please visit crackerbarrel.com and click the orange button in the lower right-hand corner to chat with us.
The app won't let me sign in but the website does. It just keeps going back to the original login page on the app
Business response:
Hi William. Our team would be happy to look into this for you. Please send the error message you received and where you received it to digitalsupport@crackerbarrel.com.
Cracker Barrel Mobile App has a 2.4 star rating with 5,918 reviews.
Cracker Barrel Mobile App is closed now. It will open at 9:00 a.m.