This profile has been claimed by the business owner or representative.
7200 Cathedral Rock Dr #230, Las Vegas, NV, 89128, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 6:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 6:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 6:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 6:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 6:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Terrible long waits trying to get appointment by phone … 45 minutes on hold. Actual procedure and technician was very professional.
Business response:
Greetings Jay, Thank you for taking the time to share your experience with us. We're sorry to hear that you experienced long wait times when trying to schedule your appointment by phone. We understand how frustrating that can be, and we want to make sure our patients can access our services as easily as possible. Our team is working to improve our phone system so that we can better assist you and other patients in the future. We're glad to hear that you found our technician and procedures to be professional and effective. ... read more
You guys have got it ALL together. From the moment I walked in till the moment I walked out I was treated by happy, professional and competent staff. No one likes getting scans and the like and EVERYONE without exception made this a great experience for me. Thank you, Thank you, Thank you.
Business response:
Thank you for taking the time to review us! We're happy to hear that you had a good experience, and we're looking forward to serving you again. Thank you for choosing DR!
Staff are accommodating and courteous
Business response:
Thank you for the positive review! We appreciate you taking the time to share your experience. Thank you for choosing DR!
The staff was professional and considerate. They explained everything to me. It was the very best experience I have ever had. Thank you
Business response:
Thank you so much for your 5-star review! We are pleased to hear that you had a great experience, and we'll be here for you when you need us again. Thank you for choosing DR!
Front desk was friendly and professional. Xray technician was amazing. Above and beyond to make me feel comfortable.
Business response:
We appreciate the 5-star rating! Thank you for your review and for choosing DR!
Very professional kind and assisting me since I am handicapped and took care of my safety and keeping me relax and calm. I love the care of your staff. Thank you.
Business response:
Thank you for your rating! We're happy to hear that you had a positive experience at our facility. Thank you for choosing DR!
I used to go to DR but changed for a couple of years due to change in physicians. When I was sent to another doctor, he recommended going back to DR. What a disappointment! It was a real cattle call and nobody knew what was going on. I’ll be surprised if my results return without more issues.
Business response:
Please accept our sincerest apologies for your less than satisfactory experience with our practice. We are committed to providing great customer service and we would like to make things right. Please email us at marketing@desertrad.com to determine how we can provide you with a solution.
Very satisfied.
Business response:
Thank you for taking the time to review us! We're happy to hear that you had a good experience, and we're looking forward to serving you again. Thank you for choosing DR!
Staff was efficient, friendly and on time.
Business response:
Thank you for the positive review! We appreciate you taking the time to share your experience. Thank you for choosing DR!
Desert Radiology - Cathedral Rock has a 4.7 star rating with 6,576 reviews.
Desert Radiology - Cathedral Rock is closed now. It will open on Monday at 6:30 a.m.