This profile has been claimed by the business owner or representative.
9951 Coors Blvd NW, Albuquerque, NM, 87114, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 5:00 p.m. |
More communication with clients tell them if you are running a day behind. Upset frustrated
Business response:
We completely understand how important timely communication is, especially when service takes longer than expected. If you’d like to discuss your experience further or have any questions, please feel free to reach out directly to Manny Garcia, our Service Director, at Mgarcia01@vtaig.com.
Received vehicle in a timely manner. Part that they said was gonna be replaced was replaced. Great communication with David.
Business response:
Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear about your positive experience and prompt service. It's great to know that David provided excellent communication throughout the process. Your satisfaction is our priority!
Excellent employees, always willing to help with anything whether it’s in sales to get you the lowest price to service to get you the best deals
Business response:
Thank you for the fantastic feedback! We're thrilled to hear that our team provided you with excellent service in both sales and service. We strive to offer the best experience possible and appreciate your support!
On time service. .. very professional. All questions answered . Coffee and treats for waiting customers. Satisfied
Business response:
Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had a great experience with our timely service and professional team. We love keeping our customers comfortable with coffee and treats while they wait. Your satisfaction is our top priority!
Jessica was excellent with us. I did not work with a Sammy. I would recommend Jessica.
It Is a very neat dealership I really enjoyed my stay there! I would recommend it ro anyone:)
Business response:
Thank you for the fantastic feedback! We’re thrilled to hear you enjoyed your visit and found our dealership neat. Your recommendations mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back soon!
The entire team are professional, efficient and I would do it all over again! Be proud of this team! You’ll likely sell me a car and sell my sister an SUV in the next few years!
Business response:
Thank you for your fantastic review, James! We're thrilled to hear about your positive experience with our team. Your support means a lot to us, and we look forward to helping you and your sister with your future car purchases!
Very Curtis and professional night reccomend have your service done here and they are offering coupons for services .
Business response:
Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear you had a great experience with our team. We appreciate your recommendation and are glad you found our service offers helpful. Looking forward to serving you again!
The dealership in general or just the shop? For dealership I felt like I paid more for the car, and for shop I believe it is OK
Business response:
We strive to provide a positive experience in both sales and service, so we appreciate your honest feedback. If you'd like to tell us more about your visit, you're welcome to reach out to our General Manager, Dominic Salazar, at customerrelations@reliablenissan.com.
Reliable Nissan has a 4.4 star rating with 13,706 reviews.
Reliable Nissan is open now. It will close at 8:00 p.m.