Van Chevrolet's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Van Chevrolet

4.1

About this business

Location details

8585 E. Frank Lloyd Wright Blvd., Scottsdale, AZ, 85260, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sun9:00 a.m. to 6:00 p.m.
4.17,716 reviews
Select a rating
RebeccaB's profile image
RebeccaB 
a year ago

They were great about working within our budget! Excellent customer service from Ron Daly on the sales side. Sam in finance was also great. Everybody that we dealt with was amazing! Thank you! 

Business response:

We are delighted to hear about your wonderful experience with our team! It means so much to us that we were able to work with your budget and provide the excellent service you deserved. 

RebeccaB's profile image
RebeccaB 
a year ago

They were great about working within our budget! Excellent customer service. Everybody that we dealt with was amazing! 

JIMSHAY71's profile image
JIMSHAY71 
a year ago

Would not have purchased if it were not for Spencer. At 51 years old this was the smoothest car buying experience to date. 

Business response:

Thank you for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you had such an exceptional car buying experience with us at Van Chevrolet. 

fatonto's profile image
fatonto 
a year ago

My Sales person knew the inventory very well! He was very curtious and helpful in our visit! 

Business response:

Thank you for your wonderful feedback! We deeply cherish hearing that your sales representative demonstrated such excellent knowledge of our inventory. 

Theresa P's profile image
Theresa P 
a year ago

Salespeople were not pushy or rude. They were hospitable. Salesperson followed up. He understood the car was not cleaned as promised 

Business response:

We are thrilled to hear about your positive experience with our team. It's wonderful that you found our salespeople welcoming and professional rather than pushy. 

carmen.witting's profile image
carmen.witting 
a year ago

Enzo was very patient and worked with us to get a great price on our new car. 

Business response:

We sincerely value your wonderful feedback about your car buying experience with us. It's great to hear that our team member showed such patience while helping you secure an excellent price on your new vehicle. 

JJM4212's profile image
JJM4212 
a year ago

Freddy was great to work with both pre and post purchase. Everything went very quick and smoothly. 

Business response:

We are elated to hear about your positive experience with our team! It's wonderful to know that your entire process was handled efficiently and that you received excellent support from start to finish. 

RBROWN56's profile image
RBROWN56 
a year ago

Everyone at the dealership was great. The process was really seamless. I did not have to do any haggling over cost. I knew exactly what I wanted and had the price I desired before I even showed up. They basically agreed that was a good deal for both parties and just like that I drove away in a new truck. I bought the GMC Sierra 1500 AT4 with the Denali interior. I also opted in for Diesel which I love so far. You cannot go wrong at this dealership. Everyone was top notch. 

Business response:

We are absolutely thrilled to hear about your outstanding experience with us! It sounds like the purchasing process went exactly as it should - smooth and straightforward without any unnecessary complications. We're delighted that our team was able to work with you on the pricing and make the entire transaction feel effortless. 

MEMEWATSON36's profile image
MEMEWATSON36 
a year ago

This is our 2nd vehicle we've purchased. Had financing etc set up before we left. Meanwhile we advised Braden the truck had damage to it and he took ownership and made sure it's getting fixed. Braden also helped us get the correct qoutes etc and answered my call whenever I called. He's a great asset to Vans. Couple days later Carlos said can't do it he kept sending quotes and interest rates out of my range. Braden took charge and helped us get him to send what was agreed on. It took over a week to get everything setup. Need ... read more

Business response:

We are thrilled to hear about your second vehicle purchase with us and appreciate you choosing Van Chevrolet again. It sounds like you had a positive experience with our team member who took ownership of addressing the truck damage and ensured it would be properly fixed. We understand how important it is to have someone who responds to your calls and provides the correct information when you need it. We genuinely value your feedback about the financing process taking over a week to complete and the challenges with getting th... read more

Frequently asked questions about Van Chevrolet

How is Van Chevrolet rated?

Van Chevrolet has a 4.1 star rating with 7,716 reviews. 

When is Van Chevrolet open?

Van Chevrolet is closed now. It will open at 7:00 a.m.