Vandergriff Hyundai's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Vandergriff Hyundai

4.3

About this business

Location details

1120 West I-20, Arlington, TX, 76017, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat7:00 a.m. to 9:00 p.m.
SunClosed
4.310,055 reviews
Select a rating
Albert Estes's profile image
Albert Estes 
2 years ago

Moe has been amazing helping us with a vehicle that has multiple issues. He went above and beyond during these most recent repairs. He is a man of his word! 

Business response:

Thank you for taking the time to leave us a positive review! We are delighted to hear about your positive experience with us. Your feedback is important to us, and we greatly appreciate your kind words! 

Haysk's profile image
Haysk 
2 years ago

Everyone in service was helpful. Everything was explained clear and precise. Advisor Mecedes and manager Moe went above and beyond to make my experience good. 

Business response:

SERVICE WAS GOOD. 

Raymond Sirkel's profile image
Raymond Sirkel 
2 years ago

The entire process, from booking the appointment, to checking in, to the service itself, was highly satisfactory. 

Business response:

Thank you for taking the time to leave us a positive review! We are delighted to hear about your positive experience with us. Your feedback is important to us, and we greatly appreciate your kind words! 

TeresaGalloway922's profile image
TeresaGalloway922 
2 years ago

Oh my God they take you in so quick and finish your car so fast that you would not believe it. They have soft drinks. They have welcome you condiments and is real nice up in there friendly people. 

Business response:

Thank you for taking the time to leave us a positive review! We are delighted to hear about your positive experience with us. Your feedback is important to us, and we greatly appreciate your kind words! 

christinehollon12's profile image
christinehollon12 
2 years ago

Surprisingly, we had a very good experience working with Vandergriff Hyundai to purchase our new car. We had a terrible experience with another dealership in the area the day before, but we're pleasantly surprised to have a great experience just one day later. 

Business response:

Thanks for the great experience buying a new car. Reinstated my faith in car purchase. 

meemaw75116's profile image
meemaw75116 
2 years ago

I purshased my 2018 Hyundai Santa Fe Sport at Vandergriff Hyundai, and have used them for all of my service needs since 2013, when I purchased a new Tucson. I have always had prompt, courteous service from all staff in the service department, and will continue to return there. I will likely purchase another Hyundai for my next car from this dealer 

Business response:

Thank you for your positive review! We are happy to hear that you had a positive experience with us, and we are looking forward to seeing you again in the future! 

Deemar21's profile image
Deemar21 
2 years ago

Service was quick and affordable. Very timely and thorough work. Good customer service. I recommend it. 

Business response:

Thank you for your positive review! We are happy to hear that you had a positive experience with us, and we are looking forward to seeing you again in the future! 

Zunchi's profile image
Zunchi 
2 years ago

I had a good experience with the consultant since I got there. David was very attentive and professional. 

Business response:

Thank you so much for taking the time to share your positive review with us! We greatly appreciate your kind words and feedback. Our team works hard to provide top-notch service, and it's truly rewarding to know that we've met your expectations. Your satisfaction is our ultimate goal, and we're delighted that you had a great experience with us. If you have any more feedback or if there's anything else we can do to enhance your experience further, please don't hesitate to reach out. We're here to assist you with all of your a... read more

marshalld1750's profile image
marshalld1750 
2 years ago

The service staff including my service advisor was very courteous, friendly and helpful. I was impressed. The reason for the 4 rating was because of the wait time to get the oil changed. 

Business response:

Thank you so much for taking the time to share your positive review with us! We greatly appreciate your kind words and feedback. Our team works hard to provide top-notch service, and it's truly rewarding to know that we've met your expectations. Your satisfaction is our ultimate goal, and we're delighted that you had a great experience with us. If you have any more feedback or if there's anything else we can do to enhance your experience further, please don't hesitate to reach out. We're here to assist you with all of your a... read more

Frequently asked questions about Vandergriff Hyundai

How is Vandergriff Hyundai rated?

Vandergriff Hyundai has a 4.3 star rating with 10,055 reviews. 

When is Vandergriff Hyundai open?

Vandergriff Hyundai is open now. It will close at 9:00 p.m.