This profile has been claimed by the business owner or representative.
1000 W. I-20, Arlington, TX, 76017, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:30 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
The service was great. My service guy was very informative and friendly
Business response:
Our reputation is one of our top priorities. Your positive review is what we are always striving for!
Service provided promptly. Waited less than I thought I would for the work to be done.
Business response:
Thank you for your five-star review!
Excellent! Friendly and professional service Manager Ryan!
Business response:
Thank you for your five-star review!
It wasn't a bad experience and also not too good experience as well. I expected to indicate when next the car will be due again for servicing, at lest by placing a sticker on the wind screen show the next milage or month to return. No such thing was done.
Business response:
Thank you for your review! We are happy to hear that you had a positive experience with us, and we are looking forward to seeing you again!
Mike Hill is the best service advisor we have ever dealt with. Vandergriff Toyota should give him a raise. We have told several friends to ask for Mike Hill to handle their service needs. Thanks
Business response:
We are happy to hear that you had a positive experience with us! We hope to see you again in the future!
The advisor was very helpful and professional and kept me informed throughout the process.
Business response:
We are happy to hear that you had a positive experience with us! We hope to see you again in the future!
Always helpful, friendly and do a great job! Recommend to others!
Business response:
We are happy to hear that you had a positive experience with us! We hope to see you again in the future!
Besides getting there at opening, my service advisor was outstanding, she will be the only one for me to deal with moving forward
Business response:
We are happy to hear that you had a positive experience with us! We hope to see you again in the future!
Made an appointment on Friday for Tuesday 7:15am told them car needed new battery. It was over 6 hours first no battery in stock and then driver was delayed because of an accident.
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience with us. We apologize for any inconvenience caused by the long wait time during your appointment. We understand that your time is valuable and we always strive to make the process as efficient as possible. Please know that we will take your feedback into consideration and work towards improving our service. Please contact Mike Book at mbook@vtaig.com to discuss the situation further.
Vandergriff Toyota has a 4.4 star rating with 12,768 reviews.
Vandergriff Toyota is closed now. It will open tomorrow at 7:00 a.m.