Weed Man Lawn Care's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Weed Man Lawn Care

3.8

About this business

Location details

17176 Farm to Market Road 156, Justin, TX, 76247, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon08:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue08:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed08:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu08:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri08:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
3.8222 reviews
Select a rating
Brandon Johnson's profile image
Brandon Johnson 
2 years ago

If I could do 0 stars I would. Just go to google and look at the most recent reviews. That will tell you how it will be. 

Vikas Narula's profile image
Vikas Narula 
3 years ago

I'm using services from the start of this year (2022) for a specific purpose i.e. weed control. Even after informing and the servicing didn't find any change to weeds. Planned to stop services in 2023. 

Roland Thelemaque's profile image
Roland Thelemaque 
4 years ago

Called in to complain to Weedman North DFW after I viewed my Surveillance system I watch their Technician missed large areas of my lawn and totally did not apply fertilizer to the sidewalk lawn and to the left front side of my house. After weeks of calling and no response from the manager they send me a bill for the incomplete fertilization that their Technician done on my lawn. What balls this company has. I REFUSE to pay for an incomplete service!! And now they are threating to send it to collections... What a joke Ill b... read more

Bob Schouten's profile image
Bob Schouten 
6 years ago

Originally they were pretty good but something has changed over the past year or two. Perhaps new management, technicians, different chemicals, etc. Whatever it is, it's NOT good. This spring, my yard has never looked so bad in over 20 years... tons of weeds and the grass was very thin... lots of bare spots. Their excuse was that the weeds were due to heavy rain this spring... but they couldn't explain why neither of my neighbors had a weed problem despite getting the same rain we did. Fact is, the technician did a POOR job ... read more

Business response:

Hi Bob, nothing has changed in the products, the amount of product applied, our management, or the technicians who have serviced your lawn since you started using our services. Over the past three years, only two technicians have ever treated your front lawn since we have never treated your back yard. Environmental variances are a significant contributor to results, and the 1st Qtr of 2020 was the wettest on record going back to 1899 when weather records first began for the DFW area. You cannot use a neighbor’s lawn as a ... read more

Terry Marsden's profile image
Terry Marsden 
6 years ago

Called for pricing & information ONLY, a week later they arrived at my property ( unannounced and while I was at work ) and just started spraying! I called to inform them I did not sign up for their services and had not signed a contract of services with them, I was told that they did not need a contract with the homeowner and that a service was performed and I needed to pay up! 

Business response:

You contacted us for a quote on 2/17. We sent you an email quote and also spoke with you over the phone about our service. You called us back the next day and spoke with our sales manager for almost 20 min and ordered services. We sent you a welcome email, which you opened immediately after it was sent with the first sentence saying, "Thank you for choosing Weed Man of North DFW as your lawn care provider." We do not place orders unless you asked for them. If you felt this order was in error, you should have responded im... read more

Frequently asked questions about Weed Man Lawn Care

How is Weed Man Lawn Care rated?

Weed Man Lawn Care has a 3.8 star rating with 222 reviews. 

When is Weed Man Lawn Care open?

Weed Man Lawn Care is closed now. It will open on Monday at 8:00 a.m.