This profile has been claimed by the business owner or representative.
1295 US-46, Parsippany, NJ, 07054, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:30 a.m. to 11:30 p.m. | |
| Tue | 10:30 a.m. to 11:30 p.m. | |
| Wed | 10:30 a.m. to 11:30 p.m. | |
| Thu | 10:30 a.m. to 11:30 p.m. | |
| Fri | 10:30 a.m. to 11:30 p.m. | |
| Sat | 10:30 a.m. to 11:30 p.m. | |
| Sun | 10:30 a.m. to 11:30 p.m. |
I've tried, I really have, but the food is average, at best. This time, I ordered from Limesalt and the quantity was poor. I was disappointed to get a delivery and see the burrito bowl was less than half full. I won't be ordering from limesalt or wonder anymore. I tried.
Worst day I have ever experienced I ordered steamed dumplings and they were freezer cold got five dumplings and was charged 9.00 dollars worst service ever
We recently gave Wonder a try, purely out of curiosity. In a nutshell shell... It's a gimmick. The concept that you are ordering from multiple establishments is a ruse. It's just the packaging. We ordered a soggy quesadilla, a wet Mediterranean bowl and an airline quality poke bowl. Nothing really tasted freshly made. Kind of like a frozen dinner. The items that should have been fresh and crisp were warm and soft. The items that should have been hot were barely warm. The flavors were bland and generic overall. That old sayin... read more
Business response:
Thanks for sharing your experience, Philip. It sounds like we missed the mark for you, and that's definitely not what we aim for. We appreciate your feedback on both the food quality and temperature. We'll be looking into this to make improvements and hopefully we'll get the chance to better impress you in the future. Your insights are valuable to us, and we're committed to improving.
Ordered a Beef Souvlaki & Kalamata Salad and found a screw inside the food! Never will go back again to this Wonder restaurant again. Someone could have been had high risk emergency!! Don't go to this restaurant for your safety.
Business response:
Good morning, Sharon! Thank you so much for taking the time to share your review. We are truly sorry that your recent dining experience was below standards. This absolutely is not the standard we like to set, and are truly sorry we missed the mark. If you have a moment, and can please reach out to our team, we would love the opportunity to go over the order and make things right. Our team can be reached at support@wonder.com. Thank you so much for dining with Wonder. We look forward to hearing from you, and hope you have a g... read more
Not a review but two questions Why no prices on the menus Is anything cooked fresh there or is it all shipped in
food was awful. it was just left on my steps without even ringing the doorbell. chicken quesadilla had hardly anything in it and the chicken was rubbery. French fries were very greasy, cheesesteak was chewy.
my first time and my last i ordered the dumplings they were terrible i paid $9.00 for five out of the freezer and cold zero star
Do not go to this location Parsippany Route 46. The staff can't seem to make the food in a timely manner.
Business response:
Alex, we’re very sorry to read that you’re unhappy with your experience and the timing of your meal. Your feedback is important to us and helps us improve. We would like the opportunity to connect with you and hear more about your order. Please email us at support@wonder.com our team would be happy to assist you.
The food is absolutely garbage. Everything that was ordered went in the garbage. Not one thing that was ordered was good for human consumption. Very disappointed
Wonder Parsippany has a 4.5 star rating with 305 reviews.
Wonder Parsippany is open now. It will close at 11:30 p.m.