This profile has been claimed by the business owner or representative.
3531 Washington Blvd. STE 300, Halethorpe, MD, 21227, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 08:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 08:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Wed | 08:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Thu | 08:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Fri | 08:00 a.m. to 1:30 p.m. | |
| Sat | 08:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Well... it's a little sketchy with the prices. I prefer complete transparency and honesty. The dental hygienist isn't the friendliest and uses the most judgmental and accusatory vocabulary and seems to always be in a bad mood. Also talks to people like they're beneath her and as if you're uneducated. The x-ray tech even slapped my hand. I'm still working through that mentally. When people find dental offices that are convenient, these kinds of behaviors can cause lack of trust and extend their process of treatment towards ... read more
Business response:
We are really sorry to hear this and can understand your frustrations, Lissenen. This is not the experience we want for our patients. Please give us a call at 1-844-296-0187, so we can address your concerns. -The Customer Service Team
They could care less about appointment times. There was no emergency. No reason for it, besides they just dont care. 40 minutes after my appointment time... nothing.
Business response:
Hi there, we’re committed to providing every patient with the best possible experience, and we understand your frustration with the wait time you encountered. Thank you for taking the time to share your feedback, it helps us improve and better serve our patients in the future.
Instead of generic I'm sorry's, how about improving the satisfaction ratings???? I'm sorry doesn't do jack crap to improve the obviously horrid quality of care! Perhaps Aspen should simply close their doors permanently!
Business response:
We appreciate your feedback, Jo. Thanks for taking a moment to let us know about your experience and sharing your feedback with us so that we can continue to improve patient experiences. -Dawn
I have never experienced the type of service that my relative received when he had his wisdom teeth removed. They never even gave a follow up called to see how he felt after the extraction. I would never recommend this office to anyone. I would rate them as zero
Business response:
I'm sorry that your relative didn't have a positive experience, Lisa. Thanks for taking a moment to let us know about your relatives experience and sharing your feedback with us. We will share your thoughts with our teams with an eye to always doing what we can to improve the patient experience. -Dawn
One if the worst experiences I've ever had with a dentist. Horrible communication, lack of professionalism, rudeness, and overall horrible bedside manner. Staff was not knowledgeable about the billing process and misquoted us several times. My husband had oral surgery and was whisked back and brought out after zero recovery time. At no time did the surgeon communicate with me before or after the procedure. Generally he/she will come out just to say things went well, patient is in recovery, whatever. Something at least. I was... read more
Business response:
I'm sorry that you didn't have a positive experience, Helena. Thanks for taking a moment to let us know about your experience and sharing your feedback with us. We will share your thoughts with our teams with an eye to always doing what we can to improve the patient experience. - Heather
I called to request a cleaning, they didn't say it would only be xrays instead of scheduling five minutes for X-rays and a cleaning appointment with the hygienist. Allows them to force a second visit and charge a second copay/get paid for a second visit for the same dang thing. Complete waste of time. Waited long after my scheduled appointment time both times. This place is purely out to nickel and dime. Technically dental care was ok and certain pieces of it were actually even good, but feels like the focus is on your wal... read more
Business response:
I am very sorry to hear this. I wanted to let you know that I did pass your feedback along to our Customer Service team so that they could address concerns with the team. If you would like to speak with them in the future, please let us know. Thank you. - Garlen, ADMI
My experience in Aspen dental: I initially schedule a general cleaning 3 weeks in advance. Arrived 10 minutes before my appointment and was waiting 40 minutes for the X-rays. And another 25 minutes for the doctor. All that to find out that the cleaning is only been done if you're lucky and most odds you'll have to reschedule. Obviously during the exam they found out all those issues with my teeth and told me I should do this with them. Then was waiting for a salesperson in a room for any 15 minutes. He never showed up. I ... read more
Business response:
Hi Mor, I’m so sorry your first visit didn’t live up to expectations. New patient appointments include x-rays and full comprehensive exam with the doctor and hygienist. From there, the team is able to make recommendations and discuss options that meet one’s individual needs. When schedules allow, offices do make the effort to offer treatment same-day, but it is not always possible. If you have any questions about the care plan you received, the team at your local office will be best able to address any concerns you may have.... read more
I went to the Halethorpe, MD location. It wasn't a wonderful experience. X-rays were taken. Very bad communication. I wasn't crazy about the dentist. It may have been something culturally but his approach was too loud for me. He kept saying, "If you come back and I say teeth are bad you need to listen." I get it, he's Asian and it was just the way he spoke but I give dentists a lot of my money, so you need to be nicer and calmer. The technician and the dentist had miscommunication. I wanted a tooth color that matched my oth... read more
Business response:
I'm sorry that you didn't have a positive experience, Giselle. Thanks for taking a moment to let us know about your experience and sharing your feedback with us. We will share your thoughts with our teams with an eye to always doing what we can to improve the patient experience. - Heather, ADMI
By far one of the worst dental experiences that I've ever had. I had recently switched companies and signed up for a DMO plan not knowing what that was. I can't wait until open enrollment to change it! DMO limits you to some of the worst dental offices, this being no exception. As some of the other reviews mentioned they make you do an exam before they give you a teeth cleaning. Who's ever heard of this?!!! It's extremely inconvenient. Also, I had an end of day appointment and the wait is ridiculous. Don't come here unless y... read more
Business response:
I am so sorry to hear this and completely understand your frustration, Alexis. Thank you for letting us know about your experience so that we can continue to improve our patient experience and address concerns within the office. – Garlen, ADMI
Aspen Dental - Halethorpe, MD has a 4.2 star rating with 855 reviews.
Aspen Dental - Halethorpe, MD is open now. It will close at 5:30 p.m.