This profile has been claimed by the business owner or representative.
6079 Jericho Turnpike, Commack, NY, 11725, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 08:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 08:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 08:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 08:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 08:00 a.m. to 2:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
What a wonderful team of people, from reception, to the XRay Tech, to the Dentists, they were so nice. For me it was an emergency situation that requred an antibiotics, and although I have a personal denist and oral surgeon, they were happy to help and ran a check up and got me the antibiotics that were waiting at my drug store, before I got back from the Commack. Great Place.
Business response:
We appreciate your 5-star rating, Chester. It means a lot to our team! We would love to stay connected with you on our social media channels as well. If you're interested, give us a follow @AspenDental. Thank you for choosing us at Aspen Dental and we hope to see you again soon.
Never in my 66 yr have I felt so comfortable in a dental chair. Once again Aspen Dental in Commack has exceeded my expectations. Kind from the receptionist to the biller the techs and the dentist. Made me feel at ease. Clean and professional.
Business response:
Thank you for your kind words and sharing a positive review, Laura. It means so much to our team to be part of your smile journey. We’re always here whenever you need us.
I took my friend here to get implants and the office staff was so accommodating and professional, and her outcome was amazing! I thought maybe I should give them a try, so I booked an appointment for their Motto aligners and from Emily at the front desk to Joe the office manager and the dentist Dr Patel, I was astonished how wonderful I was treated. They took their time explaining everything and I felt very comfortable and confident that I was in good hands. This team is unsurpassed by any other, most people post the bad not... read more
Business response:
Thank you for your kind review, Joseph. I hope you conitnue to have 5-star vsits in the future! - Mitch
Stay away at all costs... Your partials or bridges are only as good as the mold that is taken/ and guess who took mine? the receptionist. stay away from all
Business response:
We're very disappointed to hear this, Barbara. Our team would appreciate the opportunity to look into your experience further. Please give us a call at 1-844-296-0187, so we can address your concerns. -The Customer Service Team
Poor employee interaction. Lack of training on behalf of employees. A lot of errors pertaining to the hiring process. Acknowledging mistakes only by offering apologies.
Business response:
We're very disappointed to hear this, Lisa. Our team would appreciate the opportunity to look into your experience further. Please give us a call at 1-844-296-0187, so we can address your concerns.
Unfair & Deceptive trade practices. This specific franchisee does NOT Honor the offerings of their Franchise. Don't even contemplate relying on the stated online prices as their first attempted theft began at $3,999 and the website provided a quote for my EXACT procedure at $299.99. I have/had no teeth just the upper appliance needed a new tooth buth the replacement here was said to be cheaper then the repair, NOT!
Business response:
We’re disappointed to hear this, Dan. Please reach out to our Customer Service team at 844-296-0187, so we can work to find a resolution.
Complete horror show. Commack office does not care or give the care I expected. I went there for a complete top denture. They have four grades of denture. I picked the premium. Cost of $2300.00 what they made for me was below the standard. The finished product was missing two teeth and expected me to be happy with what I got. They no longer call me back since I was there on the sixth of February 2025 and they got their money. I want this resolved. We'll see about their 100% money back guarantee
Business response:
We're very disappointed to hear this, Rosemarie. Our team would appreciate the opportunity to look into your experience further. Please give us a call at 1-844-296-0187, so we can work to find a resolution.
I went to the Aspen in Commack early this morning since my crown came off on Thanksgiving and I asked if they could reinstall it. I was the only one there at the time and was told they couldn't fix it since they were booked and to come by NEXT week. What BS. A quick fix and they were not the least helpful. Will NEVER go back. Philly
Business response:
We're sorry your experience didn't live up to expectations, Philip. We value your feedback and will pass your review along to the Customer Service team, so they can address your concerns.
Prices are EXTREMELY HIGH. I'm on Medicaid which they don't accept, but told me they have affordable care for 39$ a year. Sounded great until I asked if that included a cleaning and it does NOT , so a cleaning ranges between $500 & $1000!!!!! The BUDGET gives you 15% off.
Business response:
I'm sorry that the experience didn't live up to expectations. If you have any questions about the care plan you received, please don't hesitate to reach out to the team. -Dawn
Aspen Dental - Commack, NY has a 4.2 star rating with 372 reviews.
Aspen Dental - Commack, NY is closed now. It will open on Monday at 8:00 a.m.