Aspen Dental - Morgantown, WV's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Aspen Dental - Morgantown, WV

4.3

About this business

Location details

3891 University Town Centre Dr, Morgantown, WV, 26501, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon08:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue08:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed08:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu08:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri08:00 a.m. to 1:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.3662 reviews
Lisa L.'s profile image
Lisa L. 
rating
9 months ago

They are horrid. Great when they want your money. Then the scheduled appts get canceled because of random equipment issues. They schedule you back to back for appointments then the person you need to do the work in on vacation. Only so many apologies work, then it gets ridiculous. Spend your money somewhere else.... 

Business response:

We are really sorry to hear this and can understand your frustrations, Lisa. We appreciate you for taking a moment to share your feedback. We wanted to let you know that we have read your review and will address concerns with the team in Morgantown, with an eye to improving future patient experiences. -The Customer Service Team 

Liz B.'s profile image
Liz B. 
rating
11 months ago

*0* stars. I called number on the web and made appointment. Showed up to appointment. Was told I don't have an appointment. I've had a broken tooth for two weeks now that was originally a small chip and now the whole back wall of the tooth has broken off. All I got was "I'm so sorry" when I showed up and they told me corporate must have done something wrong or maybe it was a computer issue. Regardless, I drove 35 miles for the mandatory cleaning before they'd schedule a repair and now the tooth is even more broken. And then ... read more

Business response:

We’re very sorry to hear this, Liz. Our team would welcome the opportunity to look into your experience further. Please give us a call at 1-844-296-0187 so we can work together to find a resolution. -The Customer Service Team 

Susan C.'s profile image
Susan C. 
rating
a year ago

I can not recommend over priced and constantly sending work out to other dentist and worked done had to be redone, due to errors. 

Business response:

Susan, we’re disappointed to learn about your experience and would appreciate the opportunity to look into it further. Please don’t hesitate to reach out to our Customer Service team at 1-844-296-0187 so we can better understand what happened and work toward a resolution. -The Customer Service Team 

Celeste M.'s profile image
Celeste M. 
rating
a year ago

There is NOT an oral surgeon available at this location. The staff was friendly. But, there is no excuse to not inform insurance companies and patients that they do not have an oral surgeon on staff at the Morgantown location. 

Business response:

Hi Celeste, we really appreciate you for taking a moment to share your feedback. We regret that your experience didn't live up to expectations and wanted to let you know that we’ve read your review and will address concerns with the team with an eye to improving future patient experiences. -The Customer Service Team 

William B.'s profile image
William B. 
rating
2 years ago

I was quoted a price for extraction and upper denture. Paid in full. Then I continue to get bills from them. Denture never fit. It's now broken. They REFUSE to make it right. Worst place ever And a canned answer. No resolution. 

Business response:

I'm sorry for any trouble you're having, William. I will pass your message along to the team, so they can address concerns. -Dawn 

Heather B.'s profile image
Heather B. 
rating
2 years ago

It seems that the person responsible for making the dentures is either not very well trained or just poor at their job. After several visits to be fitted for a denture (spanning several weeks), I ultimately returned the denture within the hour I received them. Luckily, they gave me a full refund. Highly disappointed in the fact that we wasted so much time into getting a nice product made, only to have to return it. One of the staff members was taking to another after I requested a change to the denture and she told the other... read more

Business response:

I am very sorry to hear this, Heather. I wanted to let you know that I did pass your feedback along to our Customer Service team so that they could address concerns with the team in Morgantown. If you would like to speak with them in the future, please let us know. - Garlen 

Bob H.'s profile image
Bob H. 
rating
2 years ago

Quoted $151.00 to clean my inlaid dentures. After waiting for over three weeks for my appointment I arrived on time and the receptionist told me the charge was to be over three hundred dollars. I stated I had been quoted $151. She said that was only for only one set. LIKE I WOULD ONLY CLEAN EITHER MY UPPER OR LOWER AND NOT THE OTHER. This, in my opinion, is mother but the old bait and switch. STAY AWAY FROM THIS PLACE. 

Business response:

Hi Bob, I really appreciate you for taking a moment to share your feedback. I'm sorry that your experience didn't live up to expectations. I wanted to let you know that I have read your review and will address concerns with the team in Morgantown with an eye to improving experiences for others. Thank you. – Michelle 

Justin C.'s profile image
Justin C. 
rating
2 years ago

The schedulers and front desk were incredibly rude so I left an honest review about their behavior and unprofessionalism. They canceled my appointments without notifying me. I still received appointment reminders the night before my visit. When I showed up, they said they canceled it due to my review. So clearly they censor all honestly when it comes to this office! If you have to go to Aspen like I do due to your insurance, just got to the Uniontown location because the Morgantown office is ran by incompetent, unprofessiona... read more

Business response:

I’m really sorry to hear that and can understand your frustrations, Justin. I really appreciate you for taking a moment to share your feedback. I'm sorry that you didn't have a positive experience. I wanted to let you know that I have read your review and will address concerns with the team in Morgantown with an eye to improving experiences for others. Thank you! Dawn- 

Cynthia S.'s profile image
Cynthia S. 
rating
2 years ago

Do not go to Aspen dental in Morgantown University Town center I had top and bottom dentures made I threw the bottom dentures in the garbage you're paying $400 for it did not even work piece of crap 

Business response:

I'm sorry that you didn't have a positive experience, Cynthia. Thanks for taking a moment to let us know about your experience and sharing your feedback with us. We will share your thoughts with our teams with an eye to always doing what we can to improve the patient experience. - Michelle 

Frequently asked questions about Aspen Dental - Morgantown, WV

How is Aspen Dental - Morgantown, WV rated?

Aspen Dental - Morgantown, WV has a 4.3 star rating with 662 reviews. 

When is Aspen Dental - Morgantown, WV open?

Aspen Dental - Morgantown, WV is open now. It will close at 6:00 p.m.