Camelback Toyota's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Camelback Toyota

4.5

About this business

Location details

1550 E Camelback Rd, Phoenix, AZ, 85014, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 7:00 p.m.
4.531,091 reviews
Select a rating
AGGIE's profile image
AGGIE 
a year ago

Service advisor was great! Service was perfect. The service was completed in a timely manor and was perfect 

Business response:

Thank you for your wonderful review! We’re so glad to hear that your service experience was perfect and completed in a timely manner. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future! 

SHARLEEN629's profile image
SHARLEEN629 
a year ago

I had agood experience with Lee and my most recent service. However, my previous experience with "Frank" was horrible. I was hesitant about returning to get my car serviced, I returned because of the warranty. But, I was pleased with the service I received from Lee. 

Business response:

We are glad to hear that you had a good experience with Lee during your recent service. We apologize for the previous experience you had with Frank and understand your hesitation. Your feedback is important to us, and we will ensure that it is addressed. If you have any further concerns or need assistance, please reach out to Jimmy, Service Manager, at cbtservice@vtaig.com. 

bkrumvieda's profile image
bkrumvieda 
a year ago

Brandon Moss is great! Amazing customer service and doesn’t push additional unnecessary products for my vehicle. Definitely need to retain, this true professional! 

Business response:

Thanks for your fantastic review! We're thrilled to hear that Brandon provided you with excellent service without any pressure. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support! 

bluesocial3's profile image
bluesocial3 
a year ago

Very easy and quick. Loved the communication. Also was cheaper than I thought. Super satisfied 

Business response:

Thanks for the great feedback! We're thrilled to hear you found our service quick and affordable. Communication is key for us, and we're glad it made a positive impact. Your satisfaction means a lot to our team! 

IRI007.OD's profile image
IRI007.OD 
a year ago

I was pleased with the excellent service. My only comment to Robert was I was surprised that it took nearly 4 hours to complete the service. 

Business response:

Thanks for the fantastic review! We're thrilled to hear you were pleased with the service. We appreciate your feedback on the timing and will work to improve efficiency. Your satisfaction is our priority, and we look forward to serving you again! 

john.devivosr's profile image
john.devivosr 
a year ago

Praise God. Everything went well. Chase Jim as always was a huge help. Thank you. God bless. 

Business response:

Thanks for your kind words, John! We're thrilled to hear everything went well and that Chase was able to assist you. Your positive experience means a lot to us. Wishing you all the best! 

lenniabunny48's profile image
lenniabunny48 
a year ago

I really liked the service employees were very nice. And Brandon went out of his way to explain things and make me feel comfortable.. everyone should follow his example. 

Business response:

Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience and that Brandon made such a positive impression. We truly value our team’s dedication to excellent service. Your encouragement means a lot to us! 

Carlos's profile image
Carlos 
a year ago

Sales manager Yasseen and sales rep Omar were really great and amazing including finance. AMAZING 

Business response:

Thank you, Carlos! We're thrilled to hear that Yasseen and Omar made your experience so positive. Our team works hard to provide excellent service, and it’s wonderful to know it showed. We appreciate your feedback! 

geslinge's profile image
geslinge 
a year ago

I was impressed with Michelle's knowledge. She wrote down what i previously purchased and dates as well as informed me about prepay oil changes which I didn't know about. 

Business response:

Thank you for your wonderful review! We’re so glad to hear that Michelle impressed you with her knowledge and helpfulness. It’s great that she took the time to inform you about the prepay oil changes, and we truly appreciate your feedback. We look forward to serving you again in the future! 

Frequently asked questions about Camelback Toyota

How is Camelback Toyota rated?

Camelback Toyota has a 4.5 star rating with 31,091 reviews. 

When is Camelback Toyota open?

Camelback Toyota is open now. It will close at 7:00 p.m.