This profile has been claimed by the business owner or representative.
1499 E. Camelback Rd., Phoenix, AZ, 85014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. |
Joey was such a nice guy! He met with me and my family and was super friendly and nice the whole time. He wasn’t pushy or forceful. He listened to me and what I wanted and delivered! Had some bumps after I left, but I called him and he went above and beyond to help me. Would highly recommend Joey!
Business response:
Each and every day we strive to be excellent - reviews like yours are always the goal. Thank you for taking time out of your busy day to recognize us.
Joey was super helpful finding what I was looking for and being able to match my budget. I would definitely recommend and would go back!
Business response:
Thank you for taking the time to leave us a positive review!
Great Used Car Buying Experience Joey was very friendly and personable and provided great customer service. Overall it was a very positive car buying experience from the test drive to the final interaction with finance. Thank you!
Business response:
Thank you for taking the time to leave us a positive review!
My go to Dealership in the Valley Have been going to Camelback Volkswagen for a very long time. The folks there have always treated me with respect and appreciation of my time. This was no different. Rodrigo did an outstanding job of getting us in a new 2020 VW Tiquan. Hope he stays in this business and goes a long way. I hate to say goodbye to my Passat, but for an old couple like ourselves with 5 grand kids this was the way to go. Our sales manager Joseph was great. He made sure we got what we wanted at a price we could be... read more
Business response:
Our reputation is one of our top priorities. Your positive review is what we are always striving for!
Fast, friendly service My salesman, Kyle Weston was professional, knowledgeable and courteous. He was very easy to work with and made the process smooth from start to finish. i would recommend him and would gladly do business with him again. His sales manager, Michael Turcotte, was also a pleasure to deal with and spent a good amount of time chatting with me to make sure my needs were met and that my time was valued.
Business response:
Our reputation is one of our top priorities. Your positive review is what we are always striving for!
I would recommend Joey more than the dealership itself. I had a bad experience at the Subaru dealership in the new sales area, but when I went to the used car area Joey was amazing. He listened to what I was looking for and helped me find the best car for me. 10/10 would buy a car from here again so long as he's my salesman!
Business response:
We are sorry our team was not able to find a new vehicle that would fit your requirements but we are happy to hear Joey and our pre-owned team were. We hope you enjoy your vehicle for many years to come and if you have any questions/concerns you would like to discuss please don’t hesitate to contact Shannon Evenson in our Customer Service Department at 833-797-3778. Thank you!
EXCELLENT CAR BUYING EXPERIENCE Joey was so professional and helped me all the way through. He made my experience excellent. I would recommend this dealership to anyone. Thanks joey for all your help.
Business response:
Our reputation is one of our top priorities. Your positive review is what we are always striving for!
Joe helped us from start to finish with am automobile purchase. Despite the rain and us arriving at the dealer an hour before closing Joe still managed to get it completed that evening. Love our car and highly recommend Joe for your next purchase.
Business response:
Thank you for your positive feedback!
Staff was very nice and professional very happy with my purchase. Joe is a fine salesman got me the best deal on my SUV thanks
Business response:
Thank you for your positive feedback!
Camelback VW has a 4.2 star rating with 3,226 reviews.
Camelback VW is open now. It will close at 6:00 p.m.