This profile has been claimed by the business owner or representative.
2831 Boardwalk, Atlantic City, NJ, 08401, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 2:00 p.m. | |
| Tue | Closed | |
| Wed | Closed | |
| Thu | 4:00 p.m. to 8:30 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 2:30 p.m. 4:00 p.m. to 9:30 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 2:00 p.m. 4:00 p.m. to 9:30 p.m. | |
| Sun | 8:00 a.m. to 2:00 p.m. 4:00 p.m. to 9:30 p.m. |
It was a prefix menu and for the money we spent the food was so so. The service was pretty slow also. Everyone was really nice but it was definitely disappointing
Business response:
Hello Nicole, we really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We are sorry to hear that you did not fully enjoy your dining experience at Chelsea Five Gastropub. We will pass along your feedback and hope you give us another chance to serve you in the future.
Horrible place!!! Ugly dinner, bad food, took 45minutes to get my Cesar salad and 1/2 to get a check to leave and was charge for an xtra plate on top of it. The only good thing was the view. Wish there was a better rating than poor to choose from!
Business response:
Hello Fanny, we really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We are truly sorry to hear that you did not fully enjoy your dining experience at Chelsea Five Gastropub. We will pass along your feedback and hope you give us another chance to serve you in the future.
I went for the view and was seated in the back and couldn’t see a thing. All windows were also covered with curtains. The food was nasty. A total waste of money.
Business response:
Hello Romo, we really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We are sorry to hear that you did not enjoy your dining experience at Chelsea Five Gastropub. We will pass along your feedback and hope you give us another chance to serve you.
While having dinner at Chelsea Tower the power went out. We were told that the food and drinks we had were going to be comp.... we were told that dinner would not be served as they had to close down. Before we left power came back on. We were told they were still shutting down! However, they sat a new couple next to us. So we questioned it. Then we were told they would give us our dinner. Pretty much everyone had left by now. There were 2 other tables. We waited 40mins longer for our dinner for a burger, 2 lobster rolls and ... read more
Business response:
Thank you for providing your feedback and letting us know about your experience. We set high standards for ourselves and are truly sorry to hear you feel those were not met on this occasion. We look forward to an opportunity to better serve you in the near future. Chelsea Five Gastropub
Food was good once we receive i however service was terrible. She brought the wrong salads and tried to pass them off as the salads that we ordered. We waited over an hour for the hot food. Sandwiches and pasta. Then our one dish was cold. We will not be going back. It was really horrible service we were very disappointed.
Business response:
Hello, we really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We are sorry to hear that you did not enjoy your dining experience at Chelsea Five Gastropub. We will pass along your feedback and hope you give us another chance to earn your business in the future.
I was offered bread, however it never came. Refills on my diet soda? Never came. I had to order desert when I was ordering my entree....very strange.....my salad and entree all came at once.....I asked for salt and pepper, yet that never came also.... My reservation was for 8:30 PM...however at 5 PM I went to the restaurant and asked if it were possible if I could be seated earlier. When I made the reservation on line I was informed that this was the only (and last) time available. However after asking the hostess if I could... read more
Was like an upscale diner was not impressed looking at the reviews it said beautiful ocean views, I got a lady outside the window smoking we sat on the side, looked just like a diner will not return food was not worth the price. Save your money
It was freezing cold.. asked to be moved. Manager told waitress to move us and she moved a different party instead of us. Bad mo jo the whole night. We got our food to go and split.
Business response:
Thank you for sharing your feedback, Barbara. We are sorry that Chelsea Five Gastropub did not meet your expectations. We hope that you can give Chelsea Five Gastropub another try again in the future. Thanks, Chelsea Five Gastropub
The food wasn’t all that good it wasn’t cooked well as you would have expected being at a place in Atlantic City. The drinks (liquor) was watery and the price for the food you get was overpriced.
Business response:
Hello Robert, we really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We are sorry to hear that you did not fully enjoy your dining experience at Chelsea Five Gastropub. We will pass along your kind feedback and hope you will give us another chance to earn your business!
Chelsea Five Gastropub has a 4.6 star rating with 3,697 reviews.
Chelsea Five Gastropub is closed now. It will open tomorrow at 4:00 p.m.