This profile has been claimed by the business owner or representative.
| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
So I bought a new place back in March, and where my neighbors tree brushed up against the side of my house, you could see that there was some damage. But ok, I get it, I am buying an older home in an area full of big beautiful trees; this is something I can live with, repair, and move on. Then one morning, as I was sitting outside having some coffee, I started watching the squirrels run around the yard. One of them ran up my neighbor's tree, across the branch touching my house, and then VANISHED! I went over to see what hap... read more
I wanted the company to treat my house and yard for roaches and spiders, as well as give me a free estimate on fixing the problem the house is having with some rats. The person that setup the appointments worked with me to book both services on the same day. Manuel showed up on time and worked quickly and efficiently to treat the house and yard for insects. Then Craig showed up on time as well. He took the time to explain the steps to solve the rat problem. Even though I had to decline the services at this time, he gave me... read more
I called critter control because of scratching noises behind the fireplace wall and in the attic. CC did put bait traps in the attic and sealed a vent on the roof. Was told it was probably roof rats. They missed an appointment- never showed up. No apology. I took time off work for that appointment. At another appt, the technician left muddy footprints on my 3 month old carpet, They DID apologize. After I complained via phone, the next technician to come out DID wear booties over their shoes. I was told it was probably squirr... read more
This company needs to be shut down. They sent out several reminders for service inspection and completion yet, no one showed for any of the scheduled appointments. I have spoken to employees by phone and given false information (that someone would follow up or a manager would reach out and resolve issues). Buyer beware and believe the negative reviews. I am upset that I did not read any of them prior to agreeing to their services.
Business response:
We are sorry for the frustration you’ve experienced. We understand how upsetting it is to schedule appointments, and then have those appointments missed without the follow-up you were expecting. Our manager, Amos, left you a voicemail and would appreciate the opportunity to speak with you directly and work toward resolving the issues you’re experiencing. We hope to connect with you soon. Thank you.
I reached out to Critter Control due to some concerns I had in my attic. Unfortunately, my experience ultimately came down to a lack of transparency and professionalism, especially when it came to the costs and work performed. I was told over the phone and on my invoice that my payment was the final payment, only to receive another invoice afterward. I also clearly declined the ongoing monthly treatment when it was offered, yet someone apparently came to my house afterward without any notice, and I was charged again. I've t... read more
Business response:
Thank you for sharing your experience. We take concerns regarding communication and transparency seriously, and our team is working to connect with you directly. Sioux, our Service Manager, has reached out and left you a voicemail. We’d appreciate the opportunity to speak with you, so please give us a call back or email us at customerservice@crittercontrol.com at your earliest convenience. Thank you.
I rarely leave negative reviews, but the lack of communication from Critter Control has been extremely disappointing. This week alone, I have rearranged my schedule and waited at home on three separate days with little to no proactive communication. Every update has required me to reach out first, and when I do, I often feel like I'm inconveniencing the staff simply by asking for information. Considering the significant investment I've made and the service expectations outlined during the sales process and in the agreement... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience, Kimberly. We understand how frustrating it was to rearrange your schedule multiple times and have to reach out for updates instead of receiving proactive communication. That isn't the level of service we strive to provide. We're glad to hear Brandon's professionalism, knowledge, and thoroughness stood out during your service, and we appreciate you recognizing his efforts. Amos appreciated the opportunity to speak with you directly, discuss your concerns, and work with y... read more
I hired Critter Control Houston to inspect my elderly mother's home for suspected animal activity in the vents. After the inspection, they proposed a full sanitization and vent-blocking package -- totaling $1,700 -- citing signs of rodent activity. After paying and having the work begin, we were informed that there were no animals, no droppings, and no need for any sanitization. The material in the vents was coming from an exhaust fan that had caught fire -- something that was never identified or mentioned during the initia... read more
Business response:
We are sorry to read about this experience, especially given that it involved your mother’s home. We understand how upsetting it is when you feel like the situation wasn’t properly identified or clearly communicated from the start. Our service manager, Sioux, spoke directly with your family to review everything and make sure the situation was addressed appropriately. We appreciate you taking the time to share this feedback, and we will use it to improve both our inspection process and communication. Thank you.
This company represents ineptitude and successful con work at its best. In working with this company, you will be expected to pay upfront for services that will never take place. After your payment is received, you will have to aggressively pursue the company to even have the actual service scheduled after it has been assessed. After that, the service appointments will be cancelled multiple times due to nonexistent rain on a sunny day hours before your appointment time or the technician will arrive 4 hours outside of the se... read more
Business response:
Thank you for sharing your feedback. We understand how disappointing and frustrating this experience was, and we apologize that we were unable to complete the work as originally scheduled. Weather-related safety concerns and service delays impacted our ability to perform the job as planned, and we recognize the inconvenience this caused. After speaking with you directly, we worked to address your concerns and provide a resolution based on your request. We appreciate the opportunity to assist and thank you for bringing your e... read more
My issue is that your company charged us the second and final payment before completing the job. There is still work that needs to be done, and in less than four months the bats on the back of the house have returned. In addition, your company has repeatedly scheduled appointments where no one showed up and no one even called to explain or reschedule. On another occasion, the wrong technician was sent without the proper ladder needed to access the back of the house, which is very high and has many electrical wires, creati... read more
Business response:
We’re sorry for the frustration and inconvenience this situation has caused, especially with the ongoing bat activity and scheduling concerns. We understand how important it is for this to be handled thoroughly and reliably, and we regret that your experience has not reflected that. We are scheduled to return to inspect and address the affected area to ensure it is properly sealed. Regarding the prior visit, our team did arrive as scheduled, but we were unable to access the backyard at that time. Thank you for bringing these... read more
Critter Control has a 3.9 star rating with 484 reviews.
Critter Control is open now. It will close at 5:00 p.m.