This profile has been claimed by the business owner or representative.
| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 7:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
I had a very negative experience with Critter Control. I had to call another company to come in and do the job all over again. The 2nd company found MANY glaring holes that CC MISSED. I paid CC $6,000 to seal all around the house to no avail. When CC declared they could find nowhere bats were getting in, we still had bats flying around the living room at night. I would rate them 0 on quality and value and I would like my money back. I would never recommend them to anyone. If you look them up you will find MANY NEGATIVE R... read more
Business response:
We are sorry to hear how frustrating and stressful this experience has been, especially after dealing with ongoing bat activity over such a long period of time. We understand how concerning it must have been to continue seeing bats in your living space despite multiple service visits. After your initial service, our team returned several times to conduct thorough inspections and seal additional areas both inside and out in an effort to address any potential entry points. We appreciate you sharing this feedback, and it has be... read more
I hired Critter Control to seal up my roof vents - for several thousand dollars. They claim they sealed up all but one vent - the one that actually was letting animals in. Apparently, they needed a taller ladder. I scheduled two follow up appointments: they never showed up to the first one, and the second one they promised to come back again to fix it. I have called repeatedly since and they just dont return calls. The phone number is to a call center and the local manager just never calls back. Finally, I hired another comp... read more
Business response:
We are sorry for the missed appointments and communication issues you experienced, and we understand your frustration. Thank you for speaking with Amos so we could address your concerns directly and work through a resolution. We appreciate the opportunity to make things right and are committed to improving our scheduling and follow-up so this doesn’t happen again. Thank you.
Last fall we contracted with Critter Control to remove bats from our home. After spending over $6000 to seal and remove the bats we had to call them back 7 times because the bats kept getting into the house. Finally, after winter time the bats stopped coming in. However, this spring once again the bats got into our house and flew around in the living area. We called another company and discovered that Critter Control had not sealed the house properly. They were totally incompetent and left multiple areas were bats once ... read more
Business response:
We are sorry to hear about your experience, as our goal at Critter Control is always to leave your home feeling safe, secure, and in better condition than before any wildlife issue. This situation does not reflect the level of thoroughness and care we strive to provide, and we understand how frustrating this must be after your investment. Since we’re unable to identify your account from this review, please contact us at customerservice@crittercontrol.com so we can look into this further and make things right. Thank you.
Set appointment 3 days in advance and technician never showed up, despite me calling their dispatch a few times. Unacceptable waste of time.
Business response:
Thank you for bringing this to our attention. We apologize as this is not typical of the standards we set for our services. We would love the opportunity to make this right. Please email us at customerservice@crittercontrol.com with your name, address, and phone number, so we can further assist you. Thank you.
I paid 2400 to rid my attic of rats. When I canceled the monthly service contract due to the complete incompetence of Carlos (who never a actually went up in the attic to check for continued presence of rats) they took all the traps out of my attic and all the bait boxes out of my yard. What did I pay 2400 for? They quoted me a price of 10000 to clean the insulation in the attic, when I had it done we for 1250 by an honest company. Do not use under any circumstances. All these people care about is money - yours.
Business response:
We understand your frustration with the service you received and the concerns you’ve raised regarding your experience with us. Our manager, Alex, left a voicemail to address your experience and would like to discuss it further to ensure your concerns are heard. Please reach out at your convenience so we can work toward resolving this matter. Thank you.
We made an appointment for Friday, Nov. 15, 2024. Technician scheduled for 10:15-12:15. Took off work to be available. NO SHOW, NO CONTACT from technician. Unreliable and will not consider rescheduling.
Business response:
Thank you for sharing your feedback with us. We have shared your review with management as this is not typical of the standards we set for our services. Should you need additional assistance, please contact us at customerservice@crittercontrol.com with your full name, service address, and phone number. Thank you.
In 2022, we began hearing animals in our walls and attic, so we hired Critter Control to install wildlife barriers around our home. We also subscribed to their warranty service, expecting reliable follow-up on any future issues. Unfortunately, that was not the case. Within a week of the initial installation and patching, we heard the animals again. We called Critter Control, and after several days, they sent someone out who assured us there were no breaches in the barriers and set traps in the attic. This cycle of hearing an... read more
Business response:
Thank you for sharing your feedback, Adriana. Unfortunately, we are unable to locate your account utilizing the information provided. Please email us at customerservice@crittercontrol.com with the name provided to our team at time of service, service address, and phone number. Thank you!
They charged about $500 to come out and put a trap that you buy at Home depot for $75. They left it there and after 5 days came to pick it up. No raccoon was caught. No call was made with an update. When i spoke with them they guaranteed they will remove the raccoons but when i asked them for an update they got defensive and brought up the contract that stated they put a trap for 5 days if something is caught cool if not to bad type sh!$. I asked when did they remove the trap if there were any reports or updates and i got no... read more
Business response:
Thank you for sharing your feedback, Clayton. We apologize for the lack of communication and any frustration this has caused. We understand your concerns about the service provided and are committed to addressing them. We have reached out to you directly to resolve this issue. Please return our call at your earliest convenience. Thank you!
This company is not good. They did the original bat removal on our house. And we buy the yearly warranty. I have called 3 times so far this month, May 2024 to have a technician come out as our bats are back. HAVE NOT YET RECEIVED A CALL BACK.... Every time I talk to someone there, they give me the run around. Think they are waiting for our annual warranty to renew in July...LOL. Good luck with these folks.
Business response:
Hi Kim. Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the difficulty you experienced in reaching us. Please email us at customerservice@crittercontrol.com with your full name, service address, and phone number, so we can address the bat issue promptly. Thank you!
Critter Control has a 3.9 star rating with 484 reviews.
Critter Control is closed now. It will open at 9:00 a.m.