This profile has been claimed by the business owner or representative.
6301 Scarlett Ct, Dublin, CA, 94568, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
We hired a class A family sleeper from El Monte (Dublin, San Fransisco) in early July for a once in a lifetime holiday, travelling around the U.S. We are from Australia and have done RV holidays within our own country before and knew that we loved that type of travel. For some reason it took 2.5-3 hours just to pick up our RV. Other families were coming and going but due to a "system error" ours was taking hours longer. Eventually they said it was all good and we just wanted to get the hell out of there. The guy showing ... read more
Business response:
Dear Ashleigh Mansfield, We want to extend our sincerest apologies for the numerous issues you encountered during your RV rental experience with us at El Monte (Dublin, San Francisco). It deeply saddens us to hear that your once-in-a-lifetime holiday was marred by the series of inconveniences and setbacks you described. Your feedback is invaluable to us, and we truly regret the negative impact this had on your trip. We understand the frustration you felt during the pick-up process, and we deeply regret the delays you experie... read more
Good companyÂ
Business response:
Wow, thanks for the great review! We’re so happy to hear that you had a wonderful experience. We work hard to deliver exceptional experiences for all of our customers, and our team appreciates hearing from you. We know that there’s lots of choices when it comes to RV rentals and we’re so pleased that you chose to vacation with us. We look forward to serving you again in the future and thanks again for the 5-star review!Â
Hat alles super geklappt, sehr hilfsbereit, Schnelle und unkomplizierte Rueckgabe. Gerne wieder!Â
We used a broker to book the RV at pretty late notice and handover was difficult in New Jersey due to rain. Very difficult to look over things in those conditions. The usage went smoothly apart from some minor issues internally mainly due to build faults. Overall a very good experience.Â
Great welcome for our family !thank you very much for your help!,,Â
Well prepared RV. Good service at collection & return.Â
Business response:
Wow, thanks for the great review! We’re so happy to hear that you had a wonderful experience. We work hard to deliver exceptional experiences for all of our customers, and our team appreciates hearing from you. We know that there’s lots of choices when it comes to RV rentals and we’re so pleased that you chose to vacation with us. We look forward to serving you again in the future and thanks again for the 5-star review!Â
Heel golden ensnelle checkinÂ
Alles prima. We have a lot of fun 😄Â
Business response:
Hello ,Andy thank you for taking the time to give us a 5-star review. We are so pleased to hear that you had a great time in our RV. We strive to make every guest experience a positive one and we’re glad that we could make your trip great. We hope that we become your rental company of choice and look forward to serving you again.Â
Great service! THANK YOUÂ
El Monte RV Rentals & Sales has a 4.8 star rating with 4,513 reviews.Â
El Monte RV Rentals & Sales is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.Â