Enclave 425's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Enclave 425

3.5
  • Hospitality
  • Athens, GA

About this business

Hospitality

Location details

425 Riverbend Pkwy, Athens, GA, 30605, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sun1:00 p.m. to 5:00 p.m.
3.5303 reviews
Select a rating
Tanisha Hossain's profile image
Tanisha Hossain 
6 years ago

If I could give 0 stars I would. My experience living at this complex was atrocious. If you take anything from this post, DO NOT LIVE HERE. There are many other complexes on riverbend parkway alone that are just as affordable and much better quality! Upon move in, my roommate and I walked into the apartment and found out it was left FILTHY, the apartment had not been cleaned between leases. We complained to the office and after daily phone calls of them promising the cleaners would come the next day, they eventually came a ... read more

Business response:

We regret that you have had an unpleasant experience. Resident satisfaction is extremely important to us. Please reach out to the office at 706-715-3900 or email our management team at lakeside@assetliving.com and our managers would be happy to speak to you to resolve any concerns you have. 

Jordon Harris's profile image
Jordon Harris 
7 years ago

This place is literally awful. Most of the staff are incompetent, I will say management has gotten better still not the best. Roaches infest the place, they mostly tell you not to worry about issues rather than fix them. Our couch was missing a cushion and the other two cushions were ripped at move in, we notated it on out move in paper and informed the office multiple times to which they just said “it’s fine”. Then upon move out we were charged for them because “they had no proof we notated” because they could not find pape... read more

Business response:

Hi Jordon,Thanks for taking the time to leave us a review, however, it appears that at Hillside, we do not have a resident by your name. We are sorry that you had a bad experience, but are thrilled that our new management team at your complex, Lakeside, were able to refund your charges. The new management team is working hard to ensure all residents have the best living experience. If you'd like to discuss anything more, we are happy to help. Please call us at 706-715-3900, or email Lakeside@assetliving.com. 

Frequently asked questions about Enclave 425

How is Enclave 425 rated?

Enclave 425 has a 3.5 star rating with 303 reviews. 

When is Enclave 425 open?

Enclave 425 is closed now. It will open tomorrow at 1:00 p.m.