This profile has been claimed by the business owner or representative.
1383 Jackson Ave, Chipley, FL, 32428, United States
Get directionsMy experience with Johnson Roofing Solutions was extremely disappointing, and I would strongly caution anyone considering hiring them. During the initial estimate and review process, Johnson Roofing Solutions seemed helpful and knowledgeable. They answered my questions and even helped us select a roof color that would complement our home. We discussed multiple quality options and underlayment types, and I ultimately agreed to upgrade to peel-and-stick underlayment for roughly an additional $2,000. One of my biggest concerns ... read more
Business response:
Hello Mr. Foley, This negative review comes as a surprise considering that JRS's contract disclaims damages to gutters. This was explained to you before, during, and after your project. Despite this JRS still sent a repair tech who spent 3 days with you "correcting" all of your concerns to appease you. On top of that you were given a discount in the amount of $750 which you stated is what your previous gutter guy would charge to fix them after you still weren't satisfied. Feel free to to give me a call at 8503269879 to addre... read more
⚠͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏️͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏W͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏e͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏'͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏r͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏e͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏ ͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏g͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏o͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏i͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏n͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏g͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏ ͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏t͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏o͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏ ͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏p͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏l͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏a͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏c͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏e͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏ ͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏r͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏e͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏s͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏t͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏r͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏i͏͏͏͏͏͏͏͏͏͏c͏͏͏͏͏... read more
Notice all the roofs in their pictures are huge. If they can not clear atleast $10,000 off of the roof, they do NOT want to touch it. Like I said before (and they deleted my comment so no one would see it) a guy came to my house looked at our roof and said, "I've got "Mexicans" that can walk these types of roofs, no problem." Then he started figuring on his apple watch then said to himself, "no, that can't be right." Then litterally turned around and walked out my front gate without saying bye, kiss my behind, or anything. I... read more
Business response:
We are sorry to hear that was your impression. We install roofs of all sizes and our pricing is based on materials, labor, and project requirements. Our operations manager also spoke with your husband directly to review the project details and pricing, and he confirmed he understood the information provided. We are happy to answer any additional questions or concerns privately. Please feel free to message us directly.
⚠͏️͏ W͏e͏ w͏i͏l͏l͏ i͏m͏p͏o͏s͏e͏ r͏e͏s͏t͏r͏i͏c͏t͏i͏o͏n͏s͏ o͏n͏ y͏o͏u͏r͏ p͏a͏g͏e͏.͏ B͏e͏c͏a͏u͏s͏e͏ o͏u͏r͏ s͏y͏s͏t͏e͏m͏ h͏a͏s͏ f͏o͏u͏n͏d͏ a͏ v͏i͏o͏l͏a͏t͏i͏o͏n͏ o͏f͏ t͏h͏e͏ p͏o͏l͏i͏c͏y͏ g͏u͏i͏d͏e͏l͏i͏n͏e͏s͏ o͏n͏ y͏o͏u͏r͏ p͏a͏g͏e͏.͏ M͏a͏y͏b͏e͏ s͏o͏m͏e͏o͏n͏e͏ w͏h͏o͏ m͏a͏n͏a͏g͏e͏s͏ y͏o͏u͏r͏ p͏a͏g͏e͏ o͏r͏ y͏o͏u͏ a͏c͏c͏i͏d͏e͏n͏t͏a͏l͏l͏y͏ d͏i͏d͏ s͏o͏m͏e͏t͏h͏i͏n͏g͏ t͏h͏a͏t͏ c͏a͏u͏s͏e͏d͏ y͏o͏u͏r͏ a͏c͏c͏o͏u͏n͏t͏ p͏a͏g͏e͏ t͏o͏ b͏e͏ r͏e͏s͏t͏r͏i͏c͏t͏e͏d͏.͏ I͏f͏ y͏o͏u͏ f͏e͏e͏l͏ t͏h͏i͏s͏ i͏s͏ a͏ m͏i͏s͏t͏a͏k͏e͏,͏ y͏o͏u͏ c͏a͏n͏ r͏e͏q͏u͏e͏s͏t... read more
In my opinion, a horrible company. They have yet to finish my home, it has yet to pass inspection, and they have already placed a lien on my home because of the miscommunication between their own employees. This is the worst company I have ever dealt with. And now I have to get a lien removed from my home because they do not communicate Amongst themselves properly. I would never recommend this company.
𝗜𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗡𝗼𝘁𝗶𝗰𝗲⚠️ Dear page admin, We hope this message reaches you safely. We contact you to notify you of important updates regarding your page. As part of our ongoing efforts to maintain a safe environment and respect all users, we have implemented an agreement on your page. 𝗪𝗮𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴: Your business is experiencing a service violation. We regret to inform you that your page is currently under monitoring due to a reported violation of service standards. For security reasons, we ask that you verify y... read more
The kind of work these guys are proud to "stand by". Would give 0/5 if I could. "What do i expect on a 60 year old house".
Johnson Roofing Solutions has a 4.9 star rating with 422 reviews.
Johnson Roofing Solutions is open now. It is open 24/7.