This profile has been claimed by the business owner or representative.
1901 S Havana St, Aurora, CO, 80014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sun | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. |
They don't allow out of state They don't allow out of state license and seems like they have a poor selection from what I've seen from other stores
seeds in bud and rude unhelpful service In short just stay far far away from this place. Seeded buds and a rude and misleading customer service experience. More than 20 seeds in less than 3.5 g. After some confusion on the phone with their incompetent manager Ryan (this guy talks a mile a minute and wont let you get a word in) i show up at the store for the refund but they were only willing to compensate 1g of unseeded bud (the weight of the seeds themselves) for my 7g seeded order of $45. The way i see it they basically jus... read more
Steer clear from Purple bee Cartridge's They make me feel sick 🤢 other than that all there products are good
This place is full of s*** I bought a ounce of facelift and it was mostly seeds... don’t waist your money or time going there.
Garbage Bud I’ve been here in multiple occasions trying to sample the product and have always left underwhelmed. I recently purchased a mix and match ounce with only half of any decent quality. Won’t recommend if you want to get high
okay decent weed, but the prices go up every month it seems like.
Business response:
Hey there, just to let you know our flower is currently only $15 for 1/8ths, and we have $99 ounces for 4/20 MONTH. These are some of our best deals of the year. We hope this helps you out! We know these are difficult times so we are doing our best to give the best deals possible. Thank you for your feedback!
Plenty of room for improvement Super disappointed in this spot. Staff was rude. Especially the donkey working the door. I can deal with that of the bud is fire. .But, they didn't have what their menu showed for one. I have no idea what the selection. Budtenders sucked and were short. Nice location and clean. Prices were a bit high considering the product was weak. Update that menu, can the doorman, and get some better strains. Worst experience in a dispensary I've ever had.
Business response:
Hey there, we are really sorry for your negative experience. Are you referring to the Weedmaps Menu or our Website? Just so you know, all of our available inventory is what shows on the Medicineman.com website, and is constantly updating as inventory updates. We will pass the message along to our Aurora staff, and make sure that the Weedmaps menu is also updating so we can avoid this problem. Your feedback is very important to us, and again we apologize for the inconvenience. If you wish to respond or give us any more inform... read more
Menu not updated False advertising... 1/8ths start at $35.... we go through the effort of putting your menu and online if you’re not going to keep it up to date? ... won’t be returning
Business response:
Hey there, our online menu says we have both $20 eighths and $40 eighths, and these are before tax prices. Which eighths were you referring to? We'd love to help figure out what happened, so any feedback directed to info@medicinemandenver.com is appreciated! Thank you for your feedback, and we hope you'll be in touch soon.
Racism is real in this sh*t hole They refused to take my drivers license cuz its cracked i brought my green card and she told me no we dont take that this is not ID knowing that i used it million times across town and in there other store.
Medicine Man Aurora Dispensary has a 4.6 star rating with 3,631 reviews.
Medicine Man Aurora Dispensary is closed now. It will open at 8:00 a.m.