This profile has been claimed by the business owner or representative.
1901 S Havana St, Aurora, CO, 80014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sun | 8:00 a.m. to 10:00 p.m. |
Worst dispensary ever Do not go here unless you wanna deal with a jackass of a security guard. Also if you like hair in your bud this is the place for you. Terrible service, terrible bud
Business response:
Hey hendo21, we are really sorry about your negative experience while shopping with us. We would really like to address these issues. You can reach out to info@medicinemandenver.com and provide any information on this instance and we'll do our best to make it right for you. As always, thank you for shopping at Medicine Man, and again we apologize for any inconvenience.
Poor cannabis knowledge Our first “bud tender” had no knowledge or their concentrate products and offered one brand to us. After realizing our cartridges were defective in the parking lot we went back inside waited in line for the manager to just give us a new battery and tell us it just might not be compatible with our battery. We return to the store and wait in line for a third time after this new battery did not work with the cartridge either. Both the manager and the bud tender refused to listen to us and insisted the ca... read more
Yes they have weed but don’t have customer service Went there to buy cartridges. First we had a less than satisfactory bud tender who lacked any information or energy. He simply asked what do you want and gave no advice, recommendation, and even said he knew little about details of marijuana. Next we test our cartridges, they don’t work, no air flow, nothing. So we take them in and all the manager can do is give us a battery. We then test the battery, and the cartridges still do not work. For the third time we stood in line ... read more
0-nagate-0 I wouldn't hire these garbage people to clean up my trash. 0 stars.
Business response:
We're sorry to hear about your negative experience. We are always looking for ways to improve, so any feedback at all is appreciated. Please reach out to info@medicinemandenver.com and let us know what happened while shopping with us so we can try to make it right for you. Thank you, and again we are sorry for any inconvenience.
Some of the worst weed I've smoked in 15 years. Keep your private stock just that, private. I haven't picked out that many seeds since high school. I looked at about 8 strains that all equally smelled like chemicals (not gassy, more like cleaning products), went home and guess what, taste like chemicals. The bud tender had attitude when i gave my feedback, he replied that all their products are organic...lol maybe try non organic cause that's the midsy-est mids money can buy. save your money, drive across town, stay sober. M... read more
Business response:
Hey there, we're sorry about your negative experience while shopping with us. it is important that you know all of our products are grown organically, tested thoroughly, and contain absolutely no chemicals. It's possible you were given a bad batch, so for that we apologize. You can reach out to info@medicinemandenver and provide a photo showing us the flower and seeds, and we'll see what we can do for you! Again, we are very sorry, and we'd like the chance to make it right for you.
1.3Gs OF SEEDS IM MY EIGHTH!!!!!!!!!!!!!!! I bought and eighth of buds from yall last night, just in my first three bowls I've found over 35 seeds. Its actually kind of amazing how many Ive found. I would post a picture but I'm unable. I'm very disappointed the weed looked good and gets you decently high, but like a fourth of this bud is just seeds. UPDATE: I havent even got through the whole eighth and am reaching 60 seeds. and cannot get ahold of them when I call. YOU GOT ME FUCKED UP, PLEASE RESPOND OR ANSWER! After going... read more
Business response:
We are so sorry for the inconvenience! This location gets pretty busy at night, so please don't take it personally if our budtenders couldn't get to the phone. We want to make this right, so if you want you can email Ryanluck@medicinemandenver.com, our store manager in Aurora and he will do his best to fix it. We appreciate your feedback and as always, thank you for your business.
Over charged my card Charged me twice
Business response:
Hi Justsnious100, If you were charged twice for one purchase and have proof on a bank statement or something, our team would be happy to refund you if you explain what happened to them and show them proof of being charged twice. Sorry for any inconvenience and as always, thank you for your business.
Insane Prices have gone up so much on everything since popularity has come. Do yourself a favor and save some coin and go somewhere else with better product for 160 an ounce.
Caution First and last time I will ever come here. Bought the reserve stock. Smelt good and felt fresh but tasted like garbage.Couldn't even finish it. Live rosin was definitely not worth the money. not sure how you guys have 4.7 Stars. Bud tender ya save your $$$ and go some where else.
Medicine Man Aurora Dispensary has a 4.6 star rating with 3,631 reviews.
Medicine Man Aurora Dispensary is closed now. It will open at 8:00 a.m.