Mesh Louisville's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Mesh Louisville

4.6

About this business

Location details

3608 Brownsboro Rd, Louisville, KY, 40207, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri11:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat11:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 9:00 p.m.
4.616,514 reviews
Select a rating
KYlps's profile image
KYlps 
a year ago

Had the Meas Benedict. Did not like it; mostly because of the sauce. I would recommend a white sausage gravy or return to a traditional Benedict 

Business response:

Hello KYlps! Thank you for your feedback about the Mesh Benedict! It's one of our new items so we definitely appreciate the feedback and will pass it along to our Chef team. We also thank you for the generous 4-star rating! We hope to serve you again soon! 

Anonymous's profile image
Anonymous 
a year ago

I go to Mesh all the time. I’m a VIP member. I have never experienced what I experienced last night. Multiple of forks of racism were displayed towards me. First, the greeters greeted other guests and did not even acknowledge me although I had reservations. It was obvious she did not want to wait on me. To make matters worse, our waiter was rude and very impatient. He rolled his eyes numerous times at us. I’m requesting a response from a manager 

Business response:

Thank you reaching out with your feedback. We would like to have the opportunity to speak with you further about your recent experience. If you would kindly contact me. We look forward to hearing from you soon. Brandon J Patierno bPatierno@CRGdining.com (502) 632-4421 

Tastebud's profile image
Tastebud 
a year ago

This was a very difficult night for us. Been here many times, love the food, love the servers. Normally a great, safe place. Tonight was a whole new world. We elected to sit in the bar at a high-top table. For the entire time of our service there was an older couple seated at the bar having a very loud domestic argument that was escalating. The loud F-bombs were flying, and the loud details of their issues were on display for all to hear. We cut our evening short, asked for the check and told our server why we wanted out. ... read more

Business response:

We're sorry to hear that you had this kind of experience here at Mesh. One of our Managers will be reaching out to you shortly. 

GradyM's profile image
GradyM 
a year ago

The waitress we had wasn't what we expected from a 5 star restaurant. We don't like to blame the entire restaurant on one waitress but it's really hard from what we experienced. 

Business response:

We thank you for your feedback and are sorry to hear that your service was awful. One of our Managers will be reaching out to you shortly to discuss your visit. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
a year ago

The menu read better than the food tasted. It was a thoughtful seasonal menu boasting delicious sounding food along with higher prices. We ordered a bottle and outside of the presentation from the GM who was polite and professional, we served ourselves and our server was a bit arrogant and made our experience less nice if he had had a less presumptuous attitude. We did want the wine on a separate bill bc orbits price point and having some not join in but he seemed to be aggravated that he had to separate it off even thoug... read more

Business response:

We're sorry to hear that you did not enjoy your experience with us! We do appreciate your feedback, though. One of our Managers will be reaching out to you shortly. 

DeWitt's profile image
DeWitt 
a year ago

Smoked Salmon Benedict: Salmon was very chunky & dry and overly smoked, which overpowered the taste of the poached egg and Hollandaise sauce. One of the poached eggs was underdone--raw egg white. Very nice fresh fruit cup. Good rich coffee! We were seated right under the very cold ceiling air conditioning vent. We eventually had to change tables. 

Business response:

Thank you for the 4 stars, DeWitt! We also appreciate the feedback and will share it with our management team. We hope to see you again soon! 

Anonymous's profile image
Anonymous 
a year ago

Service was a little spotty. Water glasses were filled immediately upon being seated by assistant but took several minutes before server came to table. Calamari arrived to table very quickly and it was excellent. Timing was way off though because it was almost 25 minutes between finishing app and our entrees showing up. Server apologized telling us kitchen was trying to get a large parties food out. My burger was barely warm and the lettuce on my wife’s salad was wilted. It was obvious that the food had sat around for a whil... read more

Business response:

We're sorry to hear about your service troubles but we do thank you for your feedback and the 4 stars! 

Anonymous's profile image
Anonymous 
a year ago

Sangria was skimpy- heavy in the ice and glass not full either.😔 Food was good, and server was very good! Pork chop was dry and not seasoned well. 🙁everyone else had salmon and scallop special and they loved theirs! 

Business response:

Thank you for the 4-stars and your feedback! We hope to see you again soon! 

JonathanS's profile image
JonathanS 
a year ago

Food was bland and under-seasoned. An entirely forgettable dining experience. 

Business response:

We're sorry to hear that you experience was not a positive one. That is not a typical Mesh experience at all! One of our Managers will be reaching out to you shortly. 

Frequently asked questions about Mesh Louisville

How is Mesh Louisville rated?

Mesh Louisville has a 4.6 star rating with 16,514 reviews. 

When is Mesh Louisville open?

Mesh Louisville is closed now. It will open at 11:00 a.m.