This profile has been claimed by the business owner or representative.
Tint My Ride – Denver, CO Serving Denver for over 11 years, we specialize in Window Tint, Paint Protection Film (PPF), Ceramic Coating, and Vinyl Wrap. We use top-tier materials, expert installers, and back every service with a Lifetime warranty. Protect your vehicle from heat, UV rays, and Colorado road damage. Trusted by 1,600+ happy customers.
1370 S Parker Rd, UNIT A, Denver, CO, 80231, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sun | Closed |
Great job on the tint but left my headliner dirty as hell lmao. No biggie mostly came off with a clean dry towel but just big on details. Staff was v friendly and price was nice five stars other than the mess :/
Business response:
Dear Madison, Thank you for taking the time to leave us a review. We’re glad to hear that you were pleased with the tint job and our friendly staff. However, we are disappointed to hear that we left the headliner in an unclean state. We apologize for the oversight on our part and for any inconvenience caused. We agree that attention to detail is of the utmost importance and we are taking steps to ensure that we never leave any part of the vehicle dirty or messy in the future. We’re happy to hear that the dirt mostly came ... read more
They did a pretty good job- had to go back though because my tint fell off the window after a week
Business response:
Dear Kimmey, Thank you for taking the time to leave us a review and for giving us the opportunity to make things right with your tint job. We appreciate your feedback and are happy to hear that you were mostly satisfied with our work. However, we’re sorry to hear that you had to come back to us due to the tint falling off the window after a week. We understand how this could be frustrating and inconvenient for you. We apologize for any inconvenience caused and are committed to resolving this issue for you in a timely and ... read more
UPDATE: 3/8/21 - changed from 1 star to 4. The owner, Taha, contacted me regarding my original review below. He acknowledged my experience as terrible and offered to reimburse me for my expenses. Because of the way he handled things and how he responded to what happened, I decided to apply the reimbursement towards actually receiving a tint from them, in order to fully rectify my initial bad review and give them a second chance. I am glad I did! Today was great, my tint job looks awesome, I was in and out in under two hours... read more
Business response:
EDIT: We are very happy to hear that we were able to turn this negative into a positive. Thank you for allowing us to fix the issue. Thank you for the feedback Alisa, I completely understand your frustration and I will be contacting you myself to compensate you for your time. Unfortunately we did have an installer who did not show up and I completely agree that this shouldn’t be at the customers cost. You understand this as a small business owner and I promise to make this right. I’m so sorry for the bad experience at our ... read more
Amazing customer service, and amazing tint/clear bra work as well. I needed up getting their ceramic tint after hearing about the benefits. I am so happy I went for the upgrade! Provides amazing heat rejection in the summer and perfect privacy even on the sunniest days. No problems with the tint/clear bra so far! Highly recommended!
Tiny my ride is amazing! I have taken 4 of cars to them and have recommended them to several other people as well. They are always fast, courteous, and they always do a great job. I will continue to take my cars to them. I can not say enough about how great they are.
Business response:
Dear Dominic, Thank you very much for taking the time to write us a great review! We are thrilled to hear that you have had amazing experiences with Tint My Ride and have been recommending our services to others. We take pride in providing fast, courteous, and high-quality services, and it is wonderful to know that our efforts have translated into such a positive experience for you. Your loyalty as a repeat customer means a lot to us, and we are honored to have earned your trust and patronage. We will continue to strive to... read more
Got a new SUV and was looking for a place to get it tinted since my previous tint guy never got back to me to tint it. Reached out via Yelp to get a quick quote and spoke to the owner, Taha, who was very punctual with his responses. He was able get me in the same-day and at decent pricing (I got the $175 tint on the front windows). I was there for no more than an hour and the work was nicely done. My only drawback is I wish that the front tint matched the back tint (factory) better, but I've gotten over it. Thanks Tint My... read more
Business response:
Dear Stephanie, Thank you so much for taking the time to leave such a great review for Tint My Ride! We are thrilled to hear that we were able to meet your tinting needs for your new SUV and that our team provided you with excellent service. We aim to be very responsive and punctual with our communication, so it’s great to hear that our team was able to provide you with a quick quote and schedule you in on the same day. We also appreciate your feedback regarding the tint color match and will use this feedback to continuous... read more
I had a great experience getting my car tinted. Good prices for the work that was done. This is my first tinting experience and they have an awesome guarantee on their work.
Business response:
Thank you so much for the kind worlds Jake! We are pleased to hear you are happy with your tint job!
I just had a very excellent experience at Tint my ride, I made my appointment 2 weeks out because they are very busy and were booked out for almost 2 weeks, but I take that as a good sign! I went in and used their incredible deal of a $45 groupon for 2 windows tinted at 30%, I was quoted a 2 hours to wait, but was delighted when after only 45 minutes from me arriving I was driving away with my newly tinted windows! The gentleman at the front desk was extremely courteous, very knowledgeable, and after trying to up sell me (Wh... read more
Business response:
Thank you so much Aaron! I am very glad to hear that your experience at our shop was fantastic! We take pride in our quality work and to be completely transparent, Groupon takes a big cut so we just inform our customers of the Premium and Ceramic film and if they want it then great, if not our guys/gals are trained to never be pushy or annoying with trying to up sell. We also do the work in a timely manner, without sacrificing the quality of the install due to our unique secret process of window film installation that allows... read more
Tints are a must in CO, I shopped around for about a week and couldn't really find a better local deal than Tint My Ride. I was assured it would be a great end results by the massive amounts of positive reviews on here and I certainly wasn't wrong. Taha was extremely responsive and knowledgeable and helped me pick the best product for my needs at a great price. I love the transformed look of my car and the awesome heat rejection it provides for these hot CO summer days. Quality was outstanding, no bubbles or streaks even be... read more
Business response:
Thank you so much Rígel! We are glad to hear you are happy with the way your car looks after we tinted your ride! I, the owner, will be calling you soon to see what we can do about the marks/scratches. I am so sorry about that. Thanks again!
Tint My Ride has a 4.9 star rating with 1,854 reviews.
Tint My Ride is open now. It will close at 5:00 p.m.