This profile has been claimed by the business owner or representative.
Tint My Ride – Denver, CO Serving Denver for over 11 years, we specialize in Window Tint, Paint Protection Film (PPF), Ceramic Coating, and Vinyl Wrap. We use top-tier materials, expert installers, and back every service with a Lifetime warranty. Protect your vehicle from heat, UV rays, and Colorado road damage. Trusted by 1,600+ happy customers.
1370 S Parker Rd, UNIT A, Denver, CO, 80231, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sun | Closed |
I've been looking around for a tinting place for over a year. I never found a place or people that I was confident would do a great job until I found Tint My Ride. The customer service / account manager Sharea, was wonderful. Cheerful, competent, knowledgeable, friendly, helpful. She's the real deal. The work was done beautifully. My car looks great. I'm in my 50's but I'm a hot, sexy daddy now, thanks to Tint My Ride. (Or so my BF tells me.)
Business response:
Thanks for the review Glenn and Sharea also says thank you! We are very happy to hear that your BF tells you that because of us. Thanks again!
This was my second time purchasing a Groupon with this company. Both times were exceptional. I drove 1.5 hours to come here and was not disappointed in service or quality. Professional staff explained everything. I will go there again.
Business response:
Thank you so much for the review! We are happy to hear you drive an hour and a half to come to us! We will continue to provide professional quality service each and every visit. Thanks again!
I got the ceramic tint and was able to get in and out within 1.5 hrs. Prices are negotiable so don't be afraid to ask. Company was very friendly!
Business response:
Thank you for the kind review Tony. You are going to love the heat rejection from the ceramic film that you chose, great choice! Our installers have mastered their craft and have the ability to do a quality installation in record time. We tint every vehicle as if it’s our own, and treat our costumers with respect. We would love some feedback on how we can improve our service and turn your next install into a five star review! Thanks again for your business!
Great customer service! The kind of interaction you would hope to have everywhere. Reasonable pricing and quick accommodations. Alex is great! She represents the company well with her knowledge and people skills. She takes her time showing the details, as she walks around the car to inspect, with you. For a car place, that's rare. Most establishments just hand back your keys and the transaction is over. This is a place you feel good about supporting, because of how you're treated. Tint was flawless and clean. They also offer... read more
Business response:
Oh my god Brittany thank you so much for explaining all this! I work very hard to try making the shop as friendly and professional as Possiblr. So glad to hear that you were able to see that. Thanks again!
To be fair, I did not use their service, but their prices are much better than the one I used, and I wished we'd gone with this place. My wife spent $350-400 on tinting her car, and I'm sure this place would have done better for less.
Business response:
Thank you for the kind review we have our premium lifetime warranty film for $225 and we use a computer cutter which cuts down our cost in half so we can give the best prices, for amazing quality film like 3M or LLumar and a quality install by our expert installers that have 15+ years of experience.
These guys know what they're doing, which is both good and bad. The groupon is an interesting sales tool for them. I am not sure I got a great deal. I upgraded to their premium option and was charged an additional $150 over the groupon price. Veronica advertises herself as a non sales person and yet, she does a great job with the upsell story. The details about the type of tint I got as well as any details were not provided, so I have no real way to know what was truly installed. Looks like they did a great job on in... read more
Business response:
We installed LLumar ATC series, we send you an email with your receipt if you cannot find the receipt please let us know so we can try and resend it. We really appreciate the kind review and although we may charge extra you never have to worry about the quality of the installation or the film. We are a 3M and LLumar authorized dealer and you got a great film that has a lifetime warranty, rejects heat and blocks 99% of the UV rays, most experts prefer LLumar over 3M since it has been proven to last 20+ years without even fadi... read more
Alex is the BOMB, Friendly, professional, and knowledgeable! As a walk-in she got my truck in right away and had me back on road within 1.5 hours! Greatly appreciated
Business response:
Thank you so much for the review and Alex says thanks as well we really appreciate it! And we loved tinting your ride
I received a Groupon from my boyfriend to get tint on my car. I scheduled my appointment and the guy I spoke to on the phone was super friendly and we scheduled my appointment. Today I went in for my appointment and the lady (sorry I forgot to get her name) behind the desk explained everything to me and she was super nice and helpful. I didn't know anything about the process and different types. She was so helpful, thank you for explaining everything to me. I used my Groupon and paid a extra for a darker tint. My car looks a... read more
Business response:
Megan... thank you so much for this review we greatly appreciate it. Alex also says thank you, we love informing our customers with any questions they have. Our installers truly take pride in the work they do, every vehicle we work on we treat it as if it’s one of our personal cars. Thanks again Megan!
Absolutely amazing service here. My boy Mohammed helped me out and he was super cool. As for the tint itself which is the important part, it is phenomenal. It is so smooth and clean. It was perfect shade that I wanted. Not only did they tint my car but they washed and vacuumed. I've never such had such amazing service a car place even better than the bmw dealership. I will definitely returning in the future and bringing my friends along to tint their cars. They had great availability and deals which is most important. Overal... read more
Business response:
Thank you so much Kevin and Mohammad says thanks as well! We like to go above and beyond with our customers and surprise them with that little extra to keep them coming back. We are very happy to hear your satisfaction with our work. Thanks again Kevin!
Tint My Ride has a 4.9 star rating with 1,854 reviews.
Tint My Ride is open now. It will close at 5:00 p.m.