This profile has been claimed by the business owner or representative.
5670 Wilshire Blvd, Los Angeles, CA, 90036, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
DO NOT RENT WITH THIS DISGUSTING PLACE. ********************* scammed me out of $2,000 by faslely advertising a "luxury apartment" in the middle of the hood. Online the pics were fake and the virtual tour was in another unit. When I seen the place in person it was a wreck. Damaged walls, damaged ceilings, broken dirty tub, graffiti carved in the walls, and etc. Forget trying to speak with a real manager on the phone they know why your calling and will never return a phone call. Trust this is now over I will get my security d... read more
Business response:
Hi Princess, Sorry for your frustration and apparent miscommunication here. Reviewing your file, it looks like you paid a non-refundable holding deposit of $500 and signed a lease to rent one of our units and then never moved in after. Despite your obligations to the lease contract, we let you out of your lease and only charged you the original $500 non-refundable holding deposit. A disposition letter and check was sent in the mail and maybe you did not receive it yet. We ask that you remove any false comments here as we tr... read more
****************************** in *********, ** is a Winstar property that I rented 2 apartments for some temporary employees working for me in *********, ** this year. It is nearly impossible to speak to a ************* are minimally responsive to the text message option provided to speak to a management member. The water was turned off over a dozen times in 6 months of ************ for "emergency repair." The phone# listed for questions about your bill takes you to a recording for maintenance request or learn about new pro... read more
Business response:
Hi Jill, We are so sorry to hear about your frustrations. There is a manager on-site during regular business hours. We will however, have a manager reach out to you by phone to resolve all the issues above, if they have not been resolved already. Thank you.
DO NOT RENT FROM THESE PEOPLE. they were terrible with servicing me while staying in their apartment to only steal half of my Security deposit. They cut a hole in my ceiling to fix a water leak that was about to electrocute us while I was out of town and left it there while I was gone for a week. No clean-up or anything which lead to an infestation of roaches. No lines to contact them. Just silence. I've sued them and they didn't even show up to ***** making it even harder for me to get my money from them.
Horrible apartment rental. You can never get in touch with anyone regarding issues. Moved out and have been waiting 6 weeks for deposit return. No one answers the phone. They kept $445 rent money plus all of my deposit. They claim the check is in the mail. Can't get a hold of anyone, no return phone calls.
I found a place on rent.com and was very interested. I was given to a leasing agent by the name Moises Salve to. Employee of Winstar properties. Not one time did I speak to him on the phone just texted messages. We paid for the credit check for 3 adults. Knowing our credit score was low , I asked if they accepted cosigners. He texted me back yes as long as everything checks out ok. We were very excited about this and he got back to me via text saying low credit score and if we has a cosigner. I sent him our cosigners name. N... read more
I lived at the Asbury Apartments that's managed by Winstar Properties Management on May XX XXXX when I arrived home I noticed that someone had been in my home there was a weird vibration and sound and little wholes all over my ceiling apartment I realized they was spycams I immediately called 911 when LAPD arrived and confirmed the spycams officers ordered tenants in upstairs unit to remove them as soon as the officers left they returned I contacted Winstar Properties with NO RESPONSE FOR TWO MONThS AND NO ON CITE MANAGER I ... read more
Where to begin! I made a horrible mistake of signing the lease for 4451 Lockwood Ave. When I first saw the ad a young man name Lucas (nice gentleman) showed me the unit I was interested in. We did a walk through and I liked what I saw for the most part. I was only going to stay for the duration of the lease because I'm in the beginning stage of buying a house. The issues I have/had is that I saw what looked like a stove, but when I actually moved in I saw no stove and asked where's the stove? This horrible woman who manages ... read more
Do not rent from them. I can not get a single email reply nor phone call regarding my lease.. I've asked for a letter to sign to relinquish my place to the cotenant... over 10+ times. No emails back. I do not know what else to do.. I'm looking into my options. Please do not rent from them.. I've had issues for years.
Business response:
Dear Christopher, We are sorry for your frustrations. Unfortunately, your roommate still resides in the unit and you both have a considerable amount of money owed in rent in which both of you have a lease contract that you are financially liable for. As per our email correspondence, as soon as rent is current we can consider taking you off the lease agreement. Thank you.
I am a tenant in one of their buildings. The property menager Zoya does not ever answer her phone neither returns messages. All maintenance requests are done extremely slowly. There is a general atitude that nobody knows or cares about anything.
Business response:
Hi Galabina, So sorry you are having trouble contacting your property manager. You can reach her, or our 24/7 contact center by calling (XXX) XXX-XXXX. You can also visit her at her office location during office hours which are posted in the common area of your property. Our online portal can also be used to submit maintenance requests or pay pay rent online. Thank you.
Winstar Properties has a 3.7 star rating with 642 reviews.
Winstar Properties is closed now. It will open at 9:00 a.m.