This profile has been claimed by the business owner or representative.
32 Castle St, Edinburgh, EH2 3HT, United Kingdom
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 p.m. to 11:00 p.m. | |
| Tue | 12:00 p.m. to 11:00 p.m. | |
| Wed | 12:00 p.m. to 11:00 p.m. | |
| Thu | 12:00 p.m. to 11:00 p.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 10:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 p.m. to 11:00 p.m. |
Our waiter Sean was excellent - he was attentive and came over as very passionate about his place of work. His experience in hospitality was evident as his service level was perfect for us. We were having a family meal and so the menu suited everyone. We had a great evening - thank you! We shall return!
Business response:
Nicola, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Sean made your family meal special with his attentive service and passion for hospitality. It's wonderful to know that the menu suited everyone and that you had a great evening with us. We can't wait to welcome you back again soon! Team Badger
Good food, range isn't as wide as it used to be. Tasty food, good service. Mocktail had a lot of ice, tasty, but not great in terms of value. Loaded fries delicious but very large portion. Would be lovely to have a small portion option so we can enjoy more food from the menu.
Business response:
Hi Kim, Thank you for your feedback! We're happy to hear you enjoyed the food and service. The mojito mocktail does come with a crushed ice base, but we appreciate your thoughts on that and the portion sizes. We’ll keep them in mind for the future. Looking forward to having you back soon! Team Badger x
All very pleasant and good, but I don’t like discretionary service charges automatically added. It’s my decision to tip or not and I really don’t like it forced on me. Food was good as was the cocktail and the kids loved the chocolate brownie.
Business response:
Hello Jocelyn, Thank you for your positive review! We're happy to hear you enjoyed the food, cocktails, and that the kids loved the chocolate brownie. We’re sorry if the discretionary service charge didn’t come across as optional – it is always at our guests' discretion. We appreciate your thoughts and will ensure it's communicated more clearly in the future. We hope to welcome you back again soon! Team Badger x
Very good food, excellent (quirky!) ambiance - just abysmal service. We were seated at 7:15 Sat evening and didn’t get our drinks until nearly 8 - and the restaurant wasn’t slammed (there were open tables). Really unclear if we had a dedicated server. Clearly understaffed.
Business response:
Hi Patrick, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that we fell short on your recent visit. While it was a fully booked Saturday evening, we understand the 20 minute delay in getting your custom cocktails was frustrating, and we regret that the complimentary bottle of red wine didn’t fully make up for the wait. Our team-based service approach means you may not have had one dedicated server. We hope to have the opportunity to provide a smoother experience on your next visit to Edinburgh! Team Badger X
Lovely cocktails, good food, really nice to sit outside in the terrace area out for for the summer. Not cheap, particularly for drinks, but nice atmosphere.
Business response:
Sian, It's experiences like yours that really keep us motivated! Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out! Team Badger x
We enjoyed the food, location and staff more than once while visiting Edinburgh.
Business response:
Seanm, Thank you for sharing your positive experience! We're glad to hear we delivered such a great experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help! Team Badger x
Excellent food , fast service , cute but understated atmosphere. Good value.
Business response:
Don, Thank you for the kind words! We’re pleased to hear you enjoyed the food, service, and atmosphere. Your feedback on the value is much appreciated. We look forward to welcoming you again soon. Team Badger x
Lovely interior, very quaint and quiet, excellent central location. The food was delicious and the service friendly and efficient. I signed up to their newsletter which gave access to a voucher code for 20% off our first meal which was a real bonus and very easy to use. A great place to visit if you are travelling to Edinburgh.
Business response:
Noel, Thank you for your fantastic review! We're thrilled you enjoyed the quaint and quiet atmosphere, as well as our central location. It's great to hear that the food and service met your expectations, and we're glad the newsletter voucher added to your experience. We hope to see you again the next time you're in Edinburgh! Team Badger x
The menu was limited. The food was disappointing - watery pie, boring dressing on the mackerel, and the soup was so watery I couldn't eat it. The waitress forgot to bring the tomato ketchup we asked for, and when she eventually did bring it, she didn't apologise for her lapse. We were shocked that it came to £70 + for three starters and a main. The seating was not great for me - the chairs were the kind that one sinks into. As I moved round to a firmer bench-type seat, the waitress continue to set the table where I had pre... read more
Business response:
Hi Maria, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your recent experience didn’t meet your expectations. We tried contacting you by phone to discuss your concerns, left a voicemail, but haven't heard back. Regarding the food, we wish you had informed us on the day so we could have made adjustments or offered alternatives. We did check back on all your orders. The bill totaled £62.70, including a large glass of wine. We're also sorry about the email communication issue. Our emails are checked daily, but sometimes... read more
Badger & Co has a 4.5 star rating with 6,978 reviews.
Badger & Co is closed now. It will open at 12:00 p.m.