This profile has been claimed by the business owner or representative.
6412 Burnet Rd, Austin, TX, 78757, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sun | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. |
I rented a unit here for close to a year, and it was the best storage facility experience I have ever had. The building is clean, functioning, climate-controlled and safe - I never worried at any point that the safety of my belongings or myself were ever in jeopardy. Moving my belongings into or out of the unit was simple and hassle-free. The complementary dollies were much appreciated - I had a washer and dryer that had to be stored. Not to mention, I had boxes upon boxes of books. The staff that is employed at this locati... read more
If you love your Stuff, let me be a bit more descriptive: If you are INSANELY in LOVE with your Stuff (want to marry it) and would feel deep emotional pain if anything happened to it, but have no room for it at your home (because it's 800 sq ft and filled with Stuff you are married too) then take it to Extra Space Storage. The indoor units are clean, well maintained and always kept cool. The staff is excellent and consistent. No turnaround here. Security is tight and if you don't feel like this is a huge panic room for... read more
Do not use this place!! Its extremely overpriced and without notice they continue to raise your unit price. Im paying over $300/mo for a small unit
Business response:
We take your feedback regarding pricing and rate increases seriously, Scooter. Please call us at (512) 459-5585 to discuss your concerns directly.
I would give this place and company 0 stars if I could i am not lying when i say that this is the worst customer experience i have ever had with any company. We requested to shut down our unit back in October. They did not inform us the unit did not shut down due to there being a lock on the unit. Then, they up-ed our charge by $30 a month no informing, and we just found out about it this week. They then started saying "well due to there being a lock on the unit (their lock by the way) they did not de-activate the unit" wow... read more
Business response:
Hi Angela, we appreciate you taking the time to leave a review. Providing a positive experience to each of our customers is very important to us and we hope to better serve you next time you visit the office. Our unit rates change based on market values and we adjust them periodically to reflect those changes. Your business means a lot to us, so if you have any additional feedback, please don’t hesitate to contact us at 888-STORAGE.
I've been renting here for the past year. I moved out of Austin and joined active duty Army, and had stored my belongings here. I haven't been to my unit in a year and came back to get some items. Somehow, some way, (I've seen this on reviews of other extra storage facilities around the area) someone managed to break into my unit without breaking the lock. It could have been that they climbed over the internal grating inside the unit (see pictures), but there are no signs of forced entry. I believe they somehow opened the do... read more
Business response:
Andrew, Thank you for leaving us your feedback. We are truly sorry to hear about the break-in in your unit. It's upsetting to know our security failed to keep your items safe. We will be sure to send your feedback to our management for further review of our security system. We would like to help you resolve your claim, will you please call us at 888-storage?
Clean facility, easy to access. Some spaces are awkward due to shape of the unit. I rejected a narrow, deep unit. The sign-up web rate is generally a good deal. Then the price goes up over time, almost doubled in price. So beware. Moved out on Jan.2. The office was closed Jan.1 for holidays and always closed Sundays. I called several times the Saturday I vacated and again today (Monday) with no answer, left voicemails. Waiting to hear back so I can request prorated refund. Corporate/website confirms they received & verifie... read more
Business response:
We are sorry you did not have a 5-star experience with Extra Space Storage, Song. Our team will review this internally. If you have any questions or would like to provide more details about your experience, please stop by the office or call us at 888-storage.
In your agreement, they have it so they can raise your rent with a 30day notice. So they constantly jack up the prices. My bill went up $30 on my third month. This should be illegal.
Business response:
Thank you for leaving us a rating, The S. We're sorry to hear that you're unsatisfied with your monthly rate. Please feel free to contact us at (512) 459-5585 to discuss this and we'd be happy to find something that meets your storage needs as well as your budget.
I've been at this storage facility (the facility at 12408 Harris Branch Parkway) for about 7 years. The previous owner was GREAT. Since Extra Space bought the facility about 3 years ago, I've come to expect subpar service, price increases every 3-6 months (no joke-or exaggeration) They provide absolutely no services such as electrical hook-ups, dump station, water fill station....as a fact, if you want to come and go outside of their normal business hours, IT WILL COST YOU EXTRA. I've had diesel siphoned out of my tanks,... read more
RATING = Negative 100 Horrible facility My daughter rented a small unit at the end of February 2018. She filled it with her belongings and didn't return until Sunday July 15, 2018. EVERYTHING in the unit was covered with rat feces and urine, and almost every box had been chewed on, even plastic tubs, cleaning supplies, plastic bottles, vhs tapes, and wooden dressers. Almost everything is a total loss. The website says they treat for pest and rodents monthly but obviously not. The insurance they REQUIRE is a joke too. I would... read more
Extra Space Storage has a 4.9 star rating with 881 reviews.
Extra Space Storage is open now. It will close at 10:00 p.m.