This profile has been claimed by the business owner or representative.
22790 US-59, Kingwood, TX, 77339, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Tue | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Wed | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Thu | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Fri | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Sat | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Sun | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. |
We stayed for 2 nights. It was good. Staff at the front desk was very nice and helpful. The bathroom could be more cleaner. I noticed the shower head needs an upgrade. It was crusted with white sediments not sure if they are molds. I hope they do about it. Thank you.
Business response:
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re glad to hear you enjoyed your stay and that our front desk team was friendly and helpful—that means a lot to us. We also appreciate you bringing your concerns about the bathroom to our attention. While the white buildup you mentioned may be related to caulking or mineral deposits, we understand how important a clean and well-maintained space is. Your comments have been shared with our housekeeping and maintenance teams so we can take a closer look and address it pro... read more
Love staying here! Staff & hotel are both amazing!! They are very accommodating! Always enjoy my stay & have no complaints! Very safe & close to shopping, food & activities!
Business response:
Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you love staying with us and that our staff and hotel continue to make such a positive impression. It’s great to know you enjoy the convenience of our location and feel safe and well taken care of during your visits. Your kind words mean a lot to our team! We truly appreciate your loyalty and look forward to welcoming you back again soon for another amazing stay!
Business response:
Thank you for your review! We’re glad to hear you had a good experience with us. We’re always striving to improve, so we’d love to know—what could we do next time to make your stay a 10/10? We hope to welcome you back again soon!
Business response:
Thank you for your review! We’re glad to hear you had a good experience with us. We’re always striving to improve, so we’d love to know—what could we do next time to make your stay a 10/10? We hope to welcome you back again soon!
Business response:
Thank you so much for the perfect 10/10 rating! We’re thrilled to hear you had such a great experience with us. It means a lot to our team to know our efforts made your stay enjoyable. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon!
Friendly staff, very clean and well appointed room. Very nice hotel. Great breakfast. Nice amenities
Business response:
Thank you so much for the perfect 10/10 rating! We’re thrilled to hear you had such a great experience with us. It means a lot to our team to know our efforts made your stay enjoyable. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon!
My issue was with the room. I was on the second floor and the windows were closed but I could hear all the traffic, I even had the TV on and could hear it over the TV. I could hear everytime someone near us showered, flushed the toilets. Thin walls. The staff was nice when we checked in. Only stayed 1 night. Was checking the hotel out to determine if we were going to stay there in June. I could not get over hearing the traffic. That’s a deal breaker.
Business response:
Thank you for sharing your feedback with us. We’re glad to hear our team made a positive impression during your check-in, but we’re sorry that the noise levels in your room impacted your stay. We understand how important a quiet environment is, especially when you’re trying to relax. For future visits, we do have rooms located toward the back of the hotel where freeway noise is significantly less noticeable, and we’d be happy to note your preference to ensure a more comfortable stay. We truly appreciate you giving us a try a... read more
Clean room, indoor warm pool and large complementary breakfast included were all great. The staff was very kind and helpful.
Business response:
Thank you so much for the perfect 10/10 rating! We’re thrilled to hear you had such a great experience with us. It means a lot to our team to know our efforts made your stay enjoyable. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon!
La Quinta Inn & Suites Houston Kingwood Medical has a 4.1 star rating with 1,893 reviews.
La Quinta Inn & Suites Houston Kingwood Medical is closed now. It will open at 12:00 p.m.