This profile has been claimed by the business owner or representative.
9901 Coors Blvd, Albuquerque, NM, 87114, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 5:00 p.m. |
I have brought my vehicle in twice to have an emission system issue addressed. The issue was never fixed. They did other things to it, including flushing the coolant, brakes, transmission fluid, replacing cabin and engine filters, rotating the tires and correcting a recall issue.
With an appointment the wait time was 3. 5 hours for a recall/inspection. My vehicles paint was also chipped while in their service care, measuring about a centimeter and has not been resolved or concerned about.
It took them well over two hours to do the 1st service. I was told it would only take an hour. I also had oil on my driveway afterwards because they didn't clean up after the oil change.
Business response:
We understand how frustrating it must have been to wait significantly longer than expected for your first service, especially after being told it would take just an hour. It’s equally concerning to hear that oil was left on your driveway afterward—that’s not the level of care or professionalism we aim to provide. Please reach out to Patricia Charles, our Customer Relations Representative, at pcharles@vtaig.com or 505-338-5826, or contact Cory Reeves, our Service Director, at creeves@vtaig.com or 505-338-5932.
Charge more than coupon price Price was 89. 99 before tax with coupon I apply but was charged $95. Plus taxes
Business response:
We understand how important clear and accurate pricing is, especially when using a coupon. We want to make sure everything is transparent and fair for you. Please reach out to Patricia Charles, our Customer Relations Representative, at pcharles@vtaig.com or 505-338-5826, or Cory Reeves, our Service Director, at creeves@vtaig.com or 505-338-5932.
Lots of running around. Adding extra charges. Had to go back three Times to sign the correct paperwork. Would not recommend.
Business response:
We understand how frustrating it must have been to deal with extra charges, repeated trips, and paperwork issues—that’s not the experience we want for our customers. Your time is valuable, and it’s clear we didn’t make the process as smooth and straightforward as it should have been. Please feel free to reach out to Ken Orosco, our General Manager, at customerrelations@reliable-chevrolet.com.
It took 5 days to do a battery replacement. I was charged almost $100 more than I was told over the phone. The problem still exists, it wasn't fixed.
Business response:
We understand how important it is to have timely and clear service, and we regret that your battery replacement took longer than expected and that there was a discrepancy in the pricing. We want to ensure your vehicle is properly cared for and the issue is fully resolved. Please feel free to reach out directly to Patricia Charles, our Customer Relations Representative, at pcharles@vtaig.com or 505-338-5826, or contact Cory Reeves, our Service Director, at creeves@vtaig.com or 505-338-5932.
Didn’t like the fact that it took 3 hrs to get an oil change
Business response:
Thanks for your feedback! We’re glad you chose us for your oil change and appreciate your patience. We’re always looking for ways to improve our service times, so your input is valuable. Hope to see you again soon!
First time it took a full month and $2,200. It stayed fixed for 50 miles. Second time 2 weeks and another $1600, not 1 penny discount. Hope this time they fixed it, but know if they didn't there is no warranty on their poor service.
Business response:
We understand how important it is to have confidence in the service performed on your vehicle, and we recognize how frustrating it must be to return multiple times for the same issue. Please don’t hesitate to reach out to Patricia Charles, our Customer Relations Representative, at pcharles@vtaig.com or 505-338-5826, or you may contact Cory Reeves, our Service Director, at creeves@vtaig.com or 505-338-5932.
The work that was done was good. The service managers were excellent. The wait time was excessive to me. It took 2 hrs and 45 mins for an oil change and tire rotation. Then, I had an 11 am appointment for an exterior/interior detail and air filter change. I was unable to get my car until 615 pm.
Business response:
We’re glad to hear that the quality of work met your expectations and that our service managers left a positive impression. Your feedback regarding the length of your visit is appreciated—we understand how valuable your time is, and we recognize how that kind of wait can feel frustrating. We'd like to make sure your concerns are fully addressed and see if there's anything we can do to make your next visit more efficient. Please feel free to reach out to Patricia Charles, our Customer Relations Representative, at pcharles@vta... read more
Reliable Chevrolet has a 4.5 star rating with 14,560 reviews.
Reliable Chevrolet is closed now. It will open at 11:00 a.m.