This profile has been claimed by the business owner or representative.
3701 Wayzata Blvd, Suite 500, Minneapolis, MN, 55416, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
My boyfriend and I were trying to go through Renters Warehouse to find a rental to live in, we were working with Nicholas Valdivia and we each paid our $55 application fee and applied to multiple properties but each property we asked him to send our applications to, he was slow in sending them and lacked communication with us so each place kept getting filled before we got a chance to be approved. We asked for our application fees back because we decided it was smarter to try and find a place on our own without renters wareh... read more
Business response:
*******, thank you for sharing your experience. We apologize your experience was less than satisfactory. Our team is committed to delivering excellent service, and your input will help us improve. We did issue a refund for both of your application fees. Unfortunately, the original checks were sent to an old address. We then had to wait for those checks to be voided before we could reissue new checks to send to your new address. We apologize for the delay. The reissued checks went out this morning (10/20) to your new address.... read more
They expect a prospect to rent without being able to check if all amenities are in working order. Further, they expect a hold deposit (non-refundable) without any allowance for the fact that electricity and gas are both turned off - making it not possible to check all appliances. They can play the "word salad" game just fine. Totally unsatisfactory experience. They got me for a $45 credit check and 11 days of electrical services to the property. I liked it - I turned on the electricity in my name so they could make it ready.... read more
Business response:
Renters Warehouse is wholly dedicated to doing business in compliance with Federal Fair Housing law at all times and without exception. Your application fee is not a fee we keep, we use a very thorough independent third-party vendor that charges us to produce a background check. We charge an application fee to offset our cost to obtain the report from this vendor. You have the ability to use this application for any of our listed properties for 30 days without paying a new application fee each time. If you have any concerns ... read more
Worst company ever from a tenant’s standpoint. Let me count the ways: 1. They lost my cashiers check in their office and called me demanding I pay my rent when I already had. Harvey was very rude. Luckily my agent takes pictures of all the checks he submits and they eventually “found it”. The use of untraceable cashier checks sets them up to be less than honest. 2. Before moving in my agent created a service request to have a washer and dryer installed. It never happened. We moved in with no washer and dryer. Took 4 days for... read more
OVER $40,000.00 DOLLARS IN DAMAGE AFTER TRUSTING RENTERS WAREHOUSE!!! Our experience was a complete NIGHTMARE!! RW allowed the tenants to vandalize our property! Along with countless phone calls RW failed to respond to, the late fees that we insisted on getting, and the lack of getting tenants to pay are every reason to NEVER use RW Management! First Maintenance call; broken service door, screen door and fence gate, trash and unkept grounds. IMMEDIATELY requested an inspection; professional outdoor lighting stomped on, furni... read more
Business response:
****************,Renters Warehouse previously responded to your complaint. Please refer to the letter sent to you dated July 7, 2023.Thank you.
Renter's Warehouse will talk to you a lot before you rent from them. After you sign the contract, good luck having anyone talk to you about anything. My advice, if you see the house is being represented by Renter's Warehouse, RUN the other way as fast as you can. I was renting until I found a house to buy. Renter's Warehouse has gone dark on me and will not return any phone calls so I can terminate my lease and move into my new home. Also, at the last minute, the rental agent said the contract had to be for 18 months instead... read more
Business response:
Renters Warehouse has received your Notice to Vacate, but unfortunately, pursuant to your Lease Agreement, we are unable to process your request at this time as you provided an invalid move out date. You have requested a move out date prior to your lease expiration; this request will require a lease modification in order to vacate prior to the lease end date. A lease modification case has been created on your behalf and a member of the Renters Warehouse Team will work to negotiate your request with the property owner. Please... read more
Its been 310 days since the unit above me had a broken pipe. I have extensive water damage in my bathroom and all they have offered me is a $200 rent credit. My shower and bath are completely unusable. The company only cares about money. This is not the ************ that wasnt fixed for over a year. My daughter and I lived without air conditioning for over a year as well. And again was only offered a $200 rent credit. Im extremely disappointed in this company and would not recommend anyone signing a lease with them.
RENOSY by Renters Warehouse Minneapolis has a 4 star rating with 2,656 reviews.
RENOSY by Renters Warehouse Minneapolis is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.