Stone Creek Dining Company - Zionsville's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Stone Creek Dining Company - Zionsville

4.5

About this business

Location details

4450 Weston Pointe Dr, Ste 150, Zionsville, IN, 46077, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri11:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat11:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 8:00 p.m.
4.511,344 reviews
Select a rating
DougS's profile image
DougS 
4 years ago

Very disappointed. We are frequent diners at crg restaurants and have rarely had a bad visit, this is the worst by far. Seating is packed in, noise level was Jackhammer level, waited 10 minutes after being seated and left due to no service. We had asked for a booth and were placed in open area in middle of restaurant. We dine at the Plainfield location frequently and have never had a bad experience there. Also the beer list is disappointing with little variety. 

Business response:

Anonymous, Thank you for leaving a review. Can you please share the name on your reservation so we may figure out what happened? Kindest Regards, Patrick 

DonnaK's profile image
DonnaK 
4 years ago

Conversation was difficult due to the noise level. We have dined at this restaurant many times, but didn’t experience the high noise level. 

Business response:

DonnaK, Thank you for your 4-star review. We look forward to earning that 5th star on your next visit. Kindest Regards, Patrick 

MarkP's profile image
MarkP 
4 years ago

It felt like an prettier version of an Applebee’s. Nothing outstanding. There are certainly better chains. The service wasn’t outstanding either. The serving staff was slow to take our orders. It took forever to get drinks. The food wasn’t anything spectacular either. It was Applebee’s type. Tried it. However, I wouldn’t go back. 

Business response:

MarkP, Thank you for your 2-Star review. It appears we missed the mark. On Wednesday nights we offer half-off specialty cocktails and it will slow down the bar service. Our staff does a remarkable job as well as our culinary team. What were the menu items you ordered? What were the drinks you ordered? I would greatly appreciate this info so I can determine what happened on your visit. Kind Regards, Patrick 

Barbie's profile image
Barbie 
4 years ago

Food was no more than average at best. We will probably not be returning to dine there again. 

Business response:

Thank for you your Review! We are sorry we missed the mark and hope you decide to return and let us earn that 5-star review. Kindest REgards, Patrick 

Anonymous's profile image
Anonymous 
4 years ago

Food was OK. Service was OK. Priced higher than food and service indicated. 

Business response:

Thank you for your review. We hope to earn 5 stars on your next visit! Kind Regards, Patrick 

ETapal's profile image
ETapal 
4 years ago

Our table was wiped before we sat down but there were streaks and still scum on the table from previous party. The floors were messy with food (crackers or bread pieces?) and while we were dining a spider came down above our table in our booth. We ordered the tuna appetizer which lacked any flavor and our other dishes were also not great either, but that could just be our taste buds. My salmon on my salad was cooked perfectly but the Mediterranean dressing was undesirable. Glad we got a night out, but would not eat here ... read more

Business response:

Etapal, Thank for your review. We apologize for missing the mark on your visit. We appreciate you taking the time to write a review, we will share your feedback with out culinary and operations teams. Kindest Regards, Patrick 

DebbieJ's profile image
DebbieJ 
4 years ago

Tuna appetizer was amazing. Parmesan chicken is now such a heavy dish with a very thick coating on the chicken and thick noodles. After 3 bites, I was done. Such a disappointment 

Business response:

Thank you for your review. We hope to earn 5 stars on your next visit! With Gratitude, Kim 

Supercubjack's profile image
Supercubjack 
4 years ago

Backbooth was nice, but management seated noisy group right next to us. Lettuce mix was less than crisp in both our salads. Should have sent both back. Service was excellent. 

MaryMc's profile image
MaryMc 
4 years ago

Clearly understaffed and under trained. Food was ok. In the past has been really good, but not this time. 

Business response:

Thank you for your review. Kindest Regards, Patrick 

Frequently asked questions about Stone Creek Dining Company - Zionsville

How is Stone Creek Dining Company - Zionsville rated?

Stone Creek Dining Company - Zionsville has a 4.5 star rating with 11,344 reviews. 

When is Stone Creek Dining Company - Zionsville open?

Stone Creek Dining Company - Zionsville is open now. It will close at 9:00 p.m.