This profile has been claimed by the business owner or representative.
820 E Seminole Ave, Melbourne, FL, 32901, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 4:30 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 4:30 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 4:30 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 4:30 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 4:30 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
how do you justify 3000. 00 dollars for a water heater install I WAS QUOTED OVER PHONE WHEN ALL OTHER WERE BETWEEN 1250. -1600.00
Business response:
Thank you for sharing your thoughts, Lou. We’d love to hear how we could earn 5 stars from you. If there's anything we can do to improve your experience, please feel free to give us a call at (321) 725-2460.
Your worker was excellent, Edward. Service in reasonable time. But the price was way too high…. I see I will have to shop around next time.
I have a broken water heater that I called to have repaired. I gave your office the make and model number of my water heater. The technician came, took a look at it could not fix it, did not stop the part for it and gave me no option for repair. Charged me $250 for absolutely nothing. A huge waste of my time. Basically he gave me instructions on how to order the part I needed and told me I could probably finish the job myself. I got all of that off of YouTube the night before. We will be talking further. I’ve already called ... read more
Business response:
Hi, Craig . We are sorry to hear that we didn’t meet your expectation. We have very high expectations at Sun Plumbing and would love the opportunity to improve. Please get in touch with us at (321) 725-2460 !
They did an excellent job but never having had a main water line break I was shocked at the $900.00 charges.
Sun Plumbing is WAY WAY WAY overpriced. I will not be doing business with this company any more.
Business response:
Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue, Jeanette. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. Please get in touch with us at (321) 725-2460 so we can try to make things right. Thank you, Sun Plumbing
Appointment set up is easy and confirmation email with same day call confirmation is excellent. Work complete by a good technician. Thank you for taking care of our needs.
Technician was polite, honest and focused on the job at hand
Business response:
Hi, Bill . Thank you so much for leaving us a stellar review!
Ben got the job done. Will ask for him again for any plumbing repair.
I have used Sun Plumbing for many years and was always very satisfied with their work and competitive pricing. However, the same can't be said for what I experienced on 11-20-2025. I only needed to have a new outside garden hose faucet and a shut off valve on existing external piping. Not a big deal. I already had 2 other quotes but in that I had always used Sun in the past, when I called I didn't say send someone out and give me a quote. My mistake, I was under the impression that Sun's pricing would be similar or better th... read more
Business response:
Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue, Henry. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. Please get in touch with us at (321) 725-2460 so we can try to make things right. We do understand where you get the information, We believe we would have been close to that price just for the hose faucet replacement, if you didn't also ask for other things to be done on your home to get the price up to $1000.00. Thank you,... read more
Sun Plumbing has a 4.7 star rating with 1,855 reviews.
Sun Plumbing is open now. It will close at 4:30 p.m.