This profile has been claimed by the business owner or representative.
1027 East Overdrive Circle, Hernando, FL, 34442, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Josh and Christian on truck 338 are really great people always have a smile on there face . And always go above and beyond for everyone.
Business response:
Thank you, Chase, for recognizing our hard-working team in Hernando. We appreciate the support and appreciate you being a Waste Pro customer.
Kevin Bunker goes above and beyond as a waste pro driver and his assistant Kyle.
Business response:
Hi Nichole, this is great news to hear! Thank you for leaving us a 5-star review in Hernando. We always want to make our customer's day in the little things we do. We appreciate your support!
Kevin and Kyle are great . Couldn’t ask for better service .
Business response:
Hi Lorieann, we appreciate you taking the time to rate our services in Hernando. Your 5-star rating is greatly appreciated!
Gabriel did a great job on the phone with me today . Thanks Gabriel !😎
Business response:
Hi Sandy, thank you for the 5-star review in Hernando and for sharing your story with us! We work hard to make sure each customer feels valued. We're always happy to help!
We just moved here and the Waste Pro guys saw on our first pickup day that we have a 4-year old boy, so excited to see the big truck (we had WP in Jacksonville too). The driver starts honking before they reach our house, which gives our little boy time to tear through the house and run outside for more horn, waving, shouting and thank yous. Elliot and Daniel, you are both superheroes in his eyes!
Business response:
We're ecstatic to hear about the special connection our team made with your son. Thank you for sharing your experience with us! LR
I know most people only write to complain, but I want to compliment Christian and Jamalon (sp?). They are always courteous and take the time to say hi or at least wave if I'm outside and put the cans bac by the side of the road so they don't get hit by cars. You are lucky to have employees that smile and are like their jobs - it gives customers a connection with the company.
Business response:
Thank you, Linda, for recognizing our hard-working team in Hernando. We appreciate the support and appreciate you being a Waste Pro customer.
They sent me a bill saying my account is 90 days past due but yet I have my bank statement showing the payment was made on 8-26 and withdrawn from my checking account. The bills just keep getting closer together and they keep going up. I am making this last payment since I have been threatened with collections and I am cancelling this account. It is ridiculous and we have been with them for years.
Business response:
Marie, we have located your account, and we apologize for the frustration and confusion regarding your billing. We see that a payment was received in August 2026; however, the payment was $0.48 short of the total amount due, which resulted in a past-due notification being sent. We also see that payment has since been received for your most recent bill, and your account is currently in good standing. We will ask a member of our local management team to reach out to you directly. If we can be of any further assistance, please... read more
I'm thinking about get another company because I paying twice as much as friends who has different trash service so can tell why I'm paying more every time I get a bill it more
Business response:
Frank, we’re sorry for the frustration and understand your concern about your bill increasing. Your quarterly billing includes fuel recovery and environmental recovery fees. These fees are associated with providing garbage collection service. The fuel recovery charge helps offset the cost of fuel used to operate the collection vehicles, while the environmental recovery charge helps offset costs associated with environmental compliance and waste-management operations. We would be happy to have our local management team review... read more
I just cancelled my service with waste pro. I have never seen a company have such unprofessional woman on the phone working for their company. Zero customer service, they are incredibly rude. Always long wait times just to get anyone on the phone, and when they do answer they are rude and unprofessional. Also why are there days the trash just does not get picked up? They will gaslight and tell you your trash isn’t outside when it that is absolutely false. Disappointed with this company, I’ve been with them for few years and ... read more
Business response:
Lucy, we’re sorry to hear about the experience you had with our service. We have located your account and reviewed your telephone call from 09/09/26. During the call, our representative reviewed your account and respectfully explained that your collection scheduled for Friday, 09/04/26, was not completed because the driver documented that the container was not out for service when they arrived. We’re also sorry to hear that you decided to cancel your service. We appreciate your business and regret that we were unable to meet... read more
Waste Pro has a 4.4 star rating with 1,405 reviews.
Waste Pro is closed now. It will open on Monday at 8:00 a.m.