This profile has been claimed by the business owner or representative.
2019 Grant St, Bettendorf, IA, 52722, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 12:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
The teller was rude and pissy. You could plainly see her frustration and attitude. Was very disappointed,in all my years as a member. And be greeted with attitude and rudeness totally inexcusable. Others on line were complaining about her as well. Moline location n Saturday 10/12Â
Business response:
Hi Kevin, thank you for letting is know about your experience and concerns. We will share your comments with our leadership. Someone will reach out to you to discuss further so that we can discuss the situation with our staff. In the meantime, please let us know if there is anything else we can do for you.Â
I was treated unfairlyÂ
Business response:
Hi Kimberly, thank you for sharing your feedback. Your concerns are important to us and we would like the opportunity to understand more. We will share your review with our leadership who will reach out to you to discuss more. We apologize for any inconvenience and appreciate your membership.Â
Well I got hacked again with my credit card againÂ
Business response:
Hi Pamela, thank you for letting us know about this event. We would like to learn more about this situation. Please reach out to us at 563-355-0152 and we will assist you. Thank you for being a member.Â
If you would like me to give less stars, make me write a comment at the end of the survey.Â
Business response:
Hi Stephen, thank you for your five star rating! Have a great day.Â
The previous person I worked with was all around better to deal with. I will not be using the Muscatine branch for any future lending.Â
Business response:
Hi Matt, we’re sorry to hear your lending experience didn’t live up to your expectations. We have shared your comments with our operations leadership. Thank you for being a member.Â
got through the drive thru on my lunch hourÂ
Business response:
Hi Misti, we're glad you were able to get through our speedy drive-thru! Making your experience with us ideal for you is our goal. If you have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us at (563) 355-0152. Have a great day!Â
Money was pulled from wrong accountÂ
I applied for a $20,000 home equity loan, thought since I owned my home I wouldn't have a problem. Your site says even if you have crappy credit there was still a chance to be approved. The $$ would've came out of my checking acct. Don't getting repaid NOT an issue. However it seems you HAVE to have PERFECT CREDIT in order to secure a loan if any kind. 😢Â
Ascentra I now consider one of the worst financial institutions in the Quad Cities. My mortgage history within online banking has not worked on over a year. On top of that my escrow analysis has not been performed since I opened my mortgage in 2019, now I owe money.Also, there has been fraud on my account twice this year. I cannot catch a break with this financial institution.Â
Ascentra Credit Union has a 4.4 star rating with 878 reviews.Â
Ascentra Credit Union is closed now. It will open at 9:00 a.m.Â