Badger & Co's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Badger & Co

4.5

About this business

Location details

32 Castle St, Edinburgh, EH2 3HT, United Kingdom

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 p.m. to 11:00 p.m.
Tue12:00 p.m. to 11:00 p.m.
Wed12:00 p.m. to 11:00 p.m.
Thu12:00 p.m. to 11:00 p.m.
Fri10:00 a.m. to Midnight
Sat10:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 p.m. to 11:00 p.m.
4.56,978 reviews
Select a rating
Anonymous's profile image
Anonymous 
a year ago

Food was amazing as always (we have been before) but the service was lacklustre this time. Everything took a couple of reminders to the servers to get done 

Business response:

Dear Diner, Thank you for your continued patronage and for sharing your feedback. We're thrilled to hear you enjoyed the food, but we're sincerely sorry for the lapse in service this time. Your comments are invaluable, and we'll address this internally to ensure a more seamless experience in the future. Best regards, Team Badger x 

NicolleM's profile image
NicolleM 
a year ago

The venue was lovely, very disappointed with the food, both meals were cold. We came specifically for the chicken pie which was unavailable and we were not told this until we placed the order. Both meals arrived Luke warm, when these were replaced it was the same meals we got back which I assumed had been microwaved. Not something I expected from this high class establishment. The cocktails and service were fantastic 

GrahamC's profile image
GrahamC 
a year ago

Great decor, warm and friendly with great atmosphere, food was OK but over all a great experience and would go back and have more cocktails and a few more beers. 

Business response:

Grahamc, Your wonderful feedback and rating mean a lot to us. Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help! Team Badger x 

Adam's profile image
Adam 
a year ago

Service was average. Table not ready when we arrived at our booked time. Table was available, but not cleared and reset. On two occasions the waiter was rather rude/short when I asked for something (missing side dish and condiments). I put this down to him running around frantically as I suspect they were understaffed. The guy did a decent job, but felt the response was not justified. A fair bit noisier than I expected, which was fine. However, the language from the group behind me as I sat with 2 small children wasn’t ide... read more

HJR1's profile image
HJR1 
a year ago

The food was amazing and the service was very friendly and flexible The bar and lounge was dog friendly but not the restaurant. If you bring a dog I recommend calling first as the lounge was fully booked so we ate at the bar with the dog. 

Business response:

Hjr1, We're happy to hear you had a positive experience at Badger! We allow our canine friends into our bar and lounge areas, we always recommend booking and letting us know so we can plan to make you and the dogs the most comfortable. Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out! Team Badger x 

LouiseR's profile image
LouiseR 
a year ago

It would be useful if it was pointed out to customers that a service charge is included in the bill and then they can decide whether they want to leave a further tip or not 

Business response:

Hi Louise, Thank you for taking the time to leave a review for us at Badger & Co. Our team endeavour to make guests aware about the discretionary service charge included in the bill. We mark it twice on the reciept and we also have a note in the menu letting you know to let team will be more than happy to remove it if required. I hope this wont deter you from visiting us in the future. Many thanks Team Badger 

Lynz's profile image
Lynz 
a year ago

The Sunday Roast was disappointing. The vegetables were barely cooked through, the potatoes tasted boiled. I would prefer roast potatoes and the vegetarian gravy was salty water. 

Business response:

Hi Lynz Thank you for taking the time to leave us your honest feedback. Sorry to hear that your sunday roast was not up to our high standards we set ourselves. We hope that you do not judge us on this one occassion and that you would be willing to give Badger another try. Thank you again for your feedback, we will endeavour to take it onboard. Kind Regards Team Badger 

LORRAINEM's profile image
LORRAINEM 
a year ago

Have been a few time and always enjoyed the food. This time not so much. Fish was a little undercooked and the batter wasn’t crispy. Such a disappointment 

Business response:

Hello Lorraine, We appreciate you taking the time to leave us this feedback. Sad to hear that the fish was not up to scratch. Your comments have been fed back to our kitchen team and they will endeavour to take them onboard. We hope that this experience does not put you off dining with us in the future. Kind Regards Team Badger 

AndyP's profile image
AndyP 
a year ago

Staff great and could not do enough for my dog Finn Food wise the fish and chips were excellent one of the best bits of haddock ive ever had cooked to perfection in light batter My wifes lamb “ rump “ was actually 2 very small slices cooked well but for over £25 should have been more than a quarter of a rump so we felt a little ripped off i suggest looking at the portion size of this dish or at least managing the customers expectation of what they will received 

Business response:

Hello Andyp, Thank you, we appreciate your feedback! We have fed back your comments to our kitchen team and hopefully on your next visit with us it will have been rectified. Look forward to welcoming you and Finn again soon! Kind Regards Team Badger 

Frequently asked questions about Badger & Co

How is Badger & Co rated?

Badger & Co has a 4.5 star rating with 6,978 reviews. 

When is Badger & Co open?

Badger & Co is open now. It will close at 11:00 p.m.