Cerritos INFINITI's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Cerritos INFINITI

4.3

About this business

Location details

18707 Studebaker Rd., Cerritos, CA, 90703, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 9:00 p.m.
4.31,498 reviews
Select a rating
mthomas's profile image
mthomas 
16 years ago

My first experience with Cerritos Infiniti was November '09 when I purchased a pre-owned M35. The salesman could not have been better and at no point did I feel pressured to buy or "wheeled and dealed". I dealt with 1 educated person who was mellow which fit my personality. I was out of there in 3 hours with my new car and paperwork signed (this includes me test driving 3 different cars). More recently, I took my car in for a routine tune up. I was pressed for time. They had me in and out in less than 30 minutes and the ladi... read more

Business response:

Dear mthomas, Thank you for the positive feedback! We love hearing that our customers are pleased with our service! Be sure to come back whenever you need your M35 serviced and we will take care of you! We look forward to seeing you! Sincerely, Bill Stephens General Manager 

Jayautos2004's profile image
Jayautos2004 
21 years ago

My wife and i recently purchased a pre-owned Mercedes-Benz from this dealership. The Sales Rep. Sergio Duran was very honest and up front with us. This was no easy process for us being first time buyers. but at the end of it all. We walked away......I mean drove away with the car of our dreams for a great price and $$$$$ saved. If your looking for honest people with good qaulity customer service. Then Cerritos Infiniti should be your first on your dealership list. 

hkaiboy's profile image
hkaiboy 
22 years ago

I went in because my girlfriend wanted to test drive a G35. We weren't ready to buy that day but it's her dream car and she was saving up money for it. The salesman greeted us and accepted our request for a test drive without any bogus excuses to avoid helping us. We were pleased with our experience and will give them the opportunity to earn our business when we are ready to buy. 

Chuck's profile image
Chuck 
5 months ago

Please be warned about purchasing a vehicle from Cerritos Infiniti. On March 8, 2017, I purchased a 2012 Infiniti G37 from Cerritos Infiniti for approximately $16,000 plus financing. The vehicle was represented to me as a lease trade-in in excellent condition. Because I was buying from a major dealership, I had no reason to question this representation. I have kept the car in my garage and well maintained since the time of purchase. Recently, when I decided to sell the vehicle, I took it to CarMax and Carvana for appraisal. ... read more

Lindahlldy's profile image
Lindahlldy 
4 years ago

Could not get the oil and f I lter c j ange right. Push for unneeded work. Managers are non responsive. Bad business. 

Business response:

Hi Linda. It’s important that you are satisfied and comfortable with your experience at Norm Reeves Cerritos Infiniti and we are concerned that this was not the case for you. If you are interested, please reach out to our Service Director, Anthony Ortiz, at anthony.ortiz@normreeves.com so we can discuss this further. Thank you. 

armed's profile image
armed 
4 years ago

VERY expensive service. Always comes to dealer for service and there is ALWAYS more service needed than expected. 

Business response:

We appreciate your feedback and positive rating on your visit overall! We take customer feedback seriously and appreciate you sharing! 

JT's profile image
JT 
6 years ago

I live 3 miles from Infiniti in Torrance.South Bay Infiniti was outstanding but when they sold out I went there once and didn’t even let them work on my car. Been going to Cerritos every since and love it!! 

Business response:

We appreciate this great feedback and 5 star- rating, JT! Thanks for being a loyal customer! 

consumer's profile image
consumer 
6 years ago

NEVER AGAIN !!! They told me my down payment was to pay for my License, Fees and Registration, when I received my Registration It is due in a few months. Disappointing I have to pay in the same year, Even more disappointing i cant get any help from them. nor can I give the car back! I received THREE differnt stories from them as to WHY I had to pay for my renewal within a few months from purchasing a vehicle. I will never purchase or recommend this place ever! The LIES they tell. 

Business response:

Hello, the reason you had to pay for license fees is because when you purchased the car the plates were still current and you were able to use that registration for free until the plates were to be renewed. We could not renew the registration until they were about to expire. You received several months of use for free. If you have any questions, please give me a call at a time that works best for you. Thank you. - Bill Stephens, General Manager, 562-345-1333. 

KENNETHMARTINJR's profile image
KENNETHMARTINJR 
6 years ago

As for the service department, if the last car is taken in at 2:30 then the service department is closed at 2:30 not 4:00. Disappointing. 

Business response:

Hello Kenneth, this does not sound like the type of service we provide here at Cerritos Infiniti. Please give me at a time that works best for you. Thank you. - Bill Stephens, General Manager, 562-345-1333. 

Frequently asked questions about Cerritos INFINITI

How is Cerritos INFINITI rated?

Cerritos INFINITI has a 4.3 star rating with 1,498 reviews. 

When is Cerritos INFINITI open?

Cerritos INFINITI is open now. It will close at 9:00 p.m.