This profile has been claimed by the business owner or representative.
4550 53rd Ave E, Bradenton, FL, 34203, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
All evening night and moring, people were literally stomping back and forth having a party above us and after calling many times with no answer or response they finally do answer and say theres nothing they can do about it because the walls are thin. As if they're thinner than anywhere else
Business response:
Dear Guest, We sincerely apologize for the disturbances you encountered due to noise from other guests and for the delayed response from our team. We understand how frustrating this must have been and regret that our explanation regarding the walls did not meet your expectations. Guest comfort and peace are very important to us, and your feedback has been shared with our management team to explore ways to better handle such situations in the future. We appreciate your input and hope to welcome you back for a much more restfu... read more
The room looked like it had been cleaned with a dirty rag. The mirror, TV, and microwave were all filthy. And there was a cockroach in the room.
Business response:
Dear Guest, We sincerely apologize for the condition of your room and are very concerned to hear about the cleanliness issues you described. Finding dirty surfaces on the mirror, television, and microwave, as well as the presence of a cockroach, is completely unacceptable and does not meet our standards. Your comments will be shared with our housekeeping and pest control teams. We truly regret the discomfort and inconvenience this caused during your stay and appreciate you bringing this to our attention so we can improve. We... read more
Everything was an upcharge. Healthy breakfast was horrible. We will never stay at an Extended Stay America again.
Business response:
Dear Guest, We are truly sorry to hear about your disappointing experience. We regret that the unexpected charges and our grab-and-go breakfast, fell short of your expectations. Your comments are important, and we are reviewing them with our team to ensure better clarity, improved offerings, and a more satisfying guest experience moving forward. We never want a guest to leave feeling unhappy, and we apologize for not meeting your needs during this visit. We hope you might consider giving us another opportunity in the future.... read more
NO HAIR DRYER! NO COFFEE MAKER, NO CUPS! Yes, they don’t even give you a plastic cup in your room. That is insane!! Place was clean, newly remodeled but will NEVER EVER SAY HERE AGAIN! Tight wad owners for sure!
During our week-long stay, they didn't change the bed linens, take out the trash, or change the towels. There's no breakfast, only coffee and tea.
Business response:
I am so sorry that you did not understand our policy of extended stay, we do not clean rooms every day, we clean them every seven days and we have a trash location on every floor for you to dump your trash, also have grab to go breakfast from 6am to 9:30 am, which we explain to guest at every check in.
Do it yourself kinda hotel… Didn’t appreciate having to gather dirty towels and having to take them to the office for clean ones. They cater to long term stays which included kitchenettes but be prepared to go downstairs and get the plates, silverware, pans etc… laundry is ridiculous, small washers and 2.50 a load to wash and 2.50 a load to dry. If you don’t mind running back and forth for your needs maybe this will work, I’m trying to relax and chasing after clean linens, towels, and dishes isn’t my idea of that. The people... read more
Business response:
Dear Ramona, Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We are pleased to hear that you found our team to be friendly and welcoming. At the same time, we regret that aspects of our extended-stay model, such as self-service linen exchange, in-room kitchen setup, and on-site laundry facilities, did not align with your expectations for relaxation. Our goal is to provide convenience and flexibility for longer-term guests, though we understand this may feel different from traditional hotel service. Your input ... read more
Its was loud, unclean hallway, room was ok,
I wasn't expecting $100 incidentals hold on my card...never had them do thid before
It doesn't have a pool and the breakfast is not good. I will say those were snacks.
Extended Stay America - Bradenton has a 4.2 star rating with 713 reviews.
Extended Stay America - Bradenton is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.