This profile has been claimed by the business owner or representative.
11701 Slauson Ave, Santa Fe Springs, CA, 90670, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sun | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. |
It is a very clean and secure facility. I was there for over a year. The staff was very pleasant and helpful.
Excellent Value! I was very impressed with the customer service from the toll free number to the storage facility. I reserved my unit the same day I needed to move in and it was hassle free. Within the hour of reserving my unit, the woman at the storage facility contacted me to confirm my reservation. The facility is secure and the units are clean. I highly recommend storing your items with Extra Space Storage!
I like this storage unit, but I don't like the constant price increases. I had to move units 4 times within the same facility since they offer better pricing of more than 50% my current amount for new leases and jack up the price on those who have been there a while and pay their rent on time. It's like they punish good customers by charging them more. They clearly don't care about those of us that have been there for years. I will rent elsewhere going forward. You're good if you are planning to rent for a few months but if ... read more
Business response:
We regret to learn about your pricing concerns and multiple moves. Please contact us at (562) 945-2007 to discuss your experience.
Besides doubling my rent unexpectedly, I never had any problems here. It's a shame the owners decided to get greedy, because I packed my stuff up and left, and will not be back, after that. Been here for over 2 years, and never missed a payment, and all of a sudden the amount coming out of my checking account AUTOMATICALLY, doubled. No thanks. They're reasoning: we're charging market rates now. Ok, bye.
Business response:
We're sorry about your experience, John Thank you for leaving us feedback. Providing quality storage at an affordable price is important to us, and your feedback will be reviewed internally. Please don't hesitate to reach out to us if you would like to discuss your experience further at 888-storage.
Renter beware. This place has a thief either working for them or associated with them. When Paul was the previous property manager, we never had a issue and I felt comfortable storing our things there. We had that unit with him for almost 2 years. When we closed out, we were satisfied. This past august we had to get a unit again and naturally went back there. Paul was no longer there, instead it's Christina. She was not where near as good or professional as Paul but we still thought we'd be okay there. Well 12/20 someone bro... read more
Business response:
Liv, we appreciate you taking the time to leave feedback. We aim to provide top-notch customer service and are sorry to hear your experience did not reflect that. We value your comments and will use them to make improvements.
Do not rent here. Someone broke into our storage and stole all of our kids Christmas gifts. There was no visible damage to the door or lock but somehow got in and left a backpack full of tools inside and locked up behind themselves. The police took the tools to "fingerprint" which I doubt they will and the "insurance" that they insist you buy won't cover because there was no forced entry. So in their words it's not a break-in and they don't have to cover our loss, so not only did I have to rush to the store just a couple day... read more
Business response:
Hi Andrew, thank you for your feedback. Extra Space Storage takes great pride in protecting your belongings and strives to provide state-of-the-art security. If you would like to speak with us about this in more detail, we are here to help and can be reached at 888-storage.
Before I tear into this company's shady business shenanigans, I just want to say that Paul Hirsch, the assistant manager, is a pretty nice guy. It's a shame he has to work with such a questionable company. Everything started great with a phone call to the general customer service number. They assured me that if I were to get a unit on the second floor, every Extra Space storage has a large elevator for large furniture. Take them at their word, right? First thing I see when I get to the facility is a BIG sign saying "FIRST ... read more
While the facilities are clean and taken care, I have NOT been satisfied with the lack of information disclosure. I recently found out that my renter's insurance covers items stored in a storage facility. I've been paying $13 per month for "mandatory" insurance, when I was already covered for my personal property through my own insurance - something the storage leasing agent failed to disclose when I first went to get the unit over two years ago and AGAIN when I upgraded to a bigger unit this summer. I also don't appreciate ... read more
The price they give you online is not the price when you get there. They add on mandatory monthly insurance, and you have to buy their lock for the space. I got out and into another space within a few days. I would not have even put the stuff there if I had more time :-/
Business response:
Thanks for sharing your feedback with us, Charlea. Please know that our insurance is optional if you have homeowner's insurance that already covers your belongings. Our policy requiring locks is for the safety of our customers' belongings. We do not require customers to buy their lock from us.
Extra Space Storage has a 4.9 star rating with 1,344 reviews.
Extra Space Storage is open now. It will close at 10:00 p.m.