This profile has been claimed by the business owner or representative.
Worst system ever. Any time that the system has an issue, even with the app they tell you to contact your pool professional which we all know is not free.Good luck trying to call their help line. Going on 2:15 minutes now. First it began with my hold time is less than 6 minutes. The 45 minutes later it became your hold time is less than 15 minutes then 20 then your hold time is more than 20 minutes. When you pay this much money for a system it needs to be supported. This is one of those buyer beware that you are on your own.
Business response:
Hi *****,We're very sorry you had such a frustrating experience trying to contact us. We recommend that you have your pool professional call so we can work with them to diagnose whatever issue you're having and find a swift solution. We have a dedicated phone line for pool pros so they will be able to connect with us quickly when they're at your pool. We can be reached at **************.All the best,Your Fluidra Team
Filed a warranty claim within the time frame of my warranty, provided all the proof/receipts and had a tech come out to confirm i had a faulty product. Fluidra is still denying my warranty claims.
Business response:
Hi ***,We're sorry that you've had such a frustrating experience, and we're glad we were able to resolve your situation through our social media communication. Thank you for your time and patience. All the best,Your Fluidra Team
My Fluidra Jandy pool filter sprung a leak in the seam after only 18 months of use. Several local pool experts, all concurred that it is a manufacturers defect. Ive emailed Fluidra several times and since its out of warranty, they will not issue me any financial compensation. A couple of my neighbors have Hayward pool filters that have lasted them 10 to 20 years. Needless to say, Im extremely disappointed with Jandy pool equipment from Fluidra. This is no way to do business.
Business response:
We are sorry you've had a frustrating experience, *******. We don't sell directly to consumers, so we can't offer you financial compensation. We do want to help. Please email us at ***************************************** and provide us with your address and date of purchase so we can look up your account. We will continue the conversation via email and work to find a swift solution.Thank you,Your Jandy Team
I purchased and had installed a Polaris PB4SQ pool cleaner booster pump. It lasted 18 months. They have a design flaw that causes the body to leak right about the time the warranty expires. I should have done a quick web search because I would have seen this is a common occurrence. Im not the only one with this problem. It happens frequently. ************************************************************************************************************* careful. I called customer support. What a joke. I waited 2 hours on hold a... read more
Business response:
Hi ***,We're sorry you had difficulty reaching us and that your booster pump is leaking. Please email us at ***************************************** and provide us with your address, date of purchase, and phone number. We will continue the conversation via email and see how we can help.Thank you,Your Polaris Team
I bought a Polaris Alpha IQ+ April 2023 from Pinch-a-***** and I started having problems with it October 2023. I was receiving Error Code 11. I sent an email to the fluidra customer support after attempting to call in for support while sitting on the phone for more than 1 hr. I never received a response to my email. Then I sent a second email on Dec 17 2023, and still no response. I tried calling again, and this time I chose the option to be called back when someone would be available to talk to me. No one called back. Now, ... read more
Business response:
We are very sorry for your frustrating experience, ****. We sent you an email from ***************************************** so we can continue the conversation and get you the support you deserve.Thank you,Your Polaris Team
This is the worst pool company i have been dealing with. I have been using their product for almost 30 years. Recently the model 280 stopped working correctly, so I purchased the product Polaris pool sweeper Vac-Sweep 360 on 09/15/23) through Amazon the provider's name is The Swim Pool Supplies. I have pool guy installed it for me ( I am blind) and the sweeper never works correctly. We let the sweeper run for couple months to see it will get better and my pool never gets clear. So I contact The Swim Pool Supplies and they to... read more
Business response:
Hi ***,We are sorry to hear you purchased a cleaner that doesn't work with your pool setup. Your cleaner is under warranty, which covers parts and repair work that your cleaner might require. We are the manufacturer of the cleaner and not the retailer you purchased it from, so we aren't able to handle returns or exchanges. We recommend contacting The Swim Pool Supplies to inquire about an exchange since you purchased the cleaner from them. If you have any further questions, please email us at ********************************... read more
This is the absolute worst company in the pool equipment business In less than 2 years, virtually every Jandy component of my pool system has failed.It takes weeks to get replacement parts under their warranty.Most recently, my pool heater experienced catastrophic failure.***** never even looked at the heater, and has refused to honor the warranty.This equipment is a piece of junk Avoid them like the plague.
Business response:
Dear ******************, Thank you for reaching out multiple times about your experience with us and the challenges with your heater. At this time we are connecting with your pool professional, we have emailed you directly as well. We appreciate your continued patience as we work to make this right.
Bogus warranty. Directed us to local pool store and no supplies to fix a wheel for months. Do not purchase a product and expect any support here.
Business response:
We are so sorry you had a bad experience with the warranty support, *****. We want to help! Please email us at ***************************************** and provide us with the type of cleaner you have, your address, and date of purchase so we can look up your account and further assist.Thank you,Your Fluidra Team
I purchased a Polaris Booster Pump on 3/25/2023 and the pump stopped working on 10/1/2023. The product has a 1 year warranty but this company will never answer their phone. I have tried emailing, calling, and leaving my number on an automated call. I am out of $380.00 for a pump that only lasted a few months.
Business response:
We are so sorry you had a hard time reaching us, *****. We understand your frustration and want to help. We recommend reaching out to a local warranty center for help with your pump. You can find a local center using our dealer locator - **********************************************. They will be able to help diagnose the issue and assist with a warranty claim. If you have any questions or need further assistance, please email us at *********************************************** you,Your Polaris Team
Fluidra North America has a 3.5 star rating with 278 reviews.
Fluidra North America is open now. It will close at 5:00 p.m.