This profile has been claimed by the business owner or representative.
4100 Harvester Rd, Burlington, ON, L7L 0C1, Canada
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Sun | Closed |
I am happy with the service, I always come to this dealership as I am coming from last 25 years, never disappointed.
Business response:
25 years of loyalty—wow! That truly means the world to us. We’re so glad to hear you’ve never been disappointed, and we’re committed to keeping that streak going. Thank you not only for your continued trust, but also for taking the time to leave such a kind review. Safe travels!
It was a seamless process to get my vehicle in for a recall. Super friendly staff and loved the key kiosk to pick up my vehicle and keys after hours!
Business response:
Thank you for your wonderful review Krystal! We’re thrilled to hear that your experience with us was seamless and that our friendly staff made a positive impression. It’s great to know you enjoyed using the key kiosk for after-hours vehicle pickup—convenience is important to us, and we’re glad you found it helpful. Thank you again for choosing Halton Honda, and we look forward to serving you in the future!
Christina was very helpful friendly and attentive and I would certainly recommend her and the work done on my car
Business response:
Thank you! We are honoured that you took the time to highlight our amazing staff. Both Christina and Brad will be thrilled to know they helped you make your service experience a pleasant one. We hope to have another opportunity to welcome you back in the future and wish you only smooth roads ahead!
Very good service. All staff members we dealt with seem very knowledgeable. Overall a very positive experience.
Business response:
Thank you for your review! We are honoured that you took the time to highlight our amazing staff. They will all be thrilled to know they helped you make your experience a pleasant one. We hope to have another opportunity to welcome you back in the future and wish you safe travels.
Show room and service office are clean and well organized, staff are respectful and helpful.
Business response:
Thank you for your review and acknowledgment of our staff's efforts. We appreciate your recommendation and will work to earn your continued trust. Safe travels.
Greg Chamberlain was amazing with me and made the whole process fun! He's been the best Honda sales person I've ever had. Excellent customer service. The ladies at reception have been helpful and friendly.
Business response:
Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear that Greg Chamberlain made your car-buying experience enjoyable and fun—he truly is a star on our team! We’ll be sure to pass along your kind words to him. It’s also great to know that our reception staff provided you with friendly and helpful service. We strive to create a welcoming environment for all our customers. Thank you for choosing Halton Honda! We look forward to seeing you again and hope you enjoy your new vehicle!
Fantastic service, extremely knowledgeable staff, I would absolutely buy my next car through Halton Honda.
Business response:
Thank you for your review and kind words. Our entire team appreciates your recommendation and will work hard to earn your continued trust. Congratulations on your new Honda and we all hope you have lots of fun adventures in it. May all your roads be smooth! :)
Volume of reminders for service appointment is way to high. Texts, phone calls, and emails can get repetitively annoying
Business response:
Thank you so much for your 5-star review George! We truly appreciate your feedback. We understand that receiving multiple reminders for service appointments can sometimes feel overwhelming. Your suggestion is invaluable, and we’ll definitely take it into consideration as we strive to improve our communication with customers. Thank you again for your support, and we look forward to serving you in the future!
Polite service but was not happy on the phone I was told I only needed an oil change to find out I needed multiple. So went from 130 dollar bill to 620 which I was not prepared for.
Business response:
Thank you for sharing your feedback Sheri. We’re glad to hear that you found our service polite, but we sincerely apologize for any confusion regarding your vehicle's maintenance needs. When you were informed of the additional services your vehicle required, our team aimed to provide a comprehensive overview to ensure your vehicle is operating at its best. We understand that unexpected costs can be frustrating, and we want to emphasize that you always have the option to decline additional work if it doesn’t fit your budget. ... read more
Halton Honda has a 4.7 star rating with 6,162 reviews.
Halton Honda is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.